3.juni

Det är tisdag idag, jag är ledig idag från jobbet. J är i skolan, har städat redan hemma, nu tar det bara lugnt. Snart ska gå handla, sen kommer A hit, tvätta sina mattor. Nu har börjat tänka mer, vilken sängen ska beställa. Tycker att det är bättre att välja 160 cm bredd. Det är bättre, mer plats, senare är det lättare att sälja. För att det kan jag ha även, om jag kommer bli ihop med nån. Om hittar nån, att bli kär....Så nu kollat runt, och tror att vet vilken sängen kommer att välja, och sen behöver inte M-s hjälp. Då kan spara ca tusen krona extra, som har räknat tidigare. Vill betala av krediter lite, och ett lån , som är högsta ränta kan också betala av. Då blir det lite mindre att betala varje månad för lån. Nu bara väntar när kommer pengar, då kan beställa, och sängen kan komma inom tio dagar, och få också bärhjälp. Då kan få redan innan midsommar min sängen. Känns helt ok, att få äntligen sin sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0