4.juni

Idag är jag ledig, har själv tagit ledigt, för att ska till läkare och sen klippa håret. Efter min klippning tänkte ta J också, att klippa hennes hår. Hon vill själv också, och sa även till pappa igår. Jag har lite pengar över, och kan göra det för henne, för att de behövs. Imorgon kommer skattpengarna fram, hoppas det såklart. Och då kommer att beställa sängen. Nu tänkte att kommer beställa, som tänkte. Det blir ca tusen lapp billigare, andra är ca fem tusen, men de bär inte in. Vet inte helt säkert, om kommer välja denna billigare nu eller inte. Vill inte bära själv ju. Ska kolla senare vilken är bättre. Redan imorgon kommer J att vara hos M, pratade med henne igår. Det känns bra för mig också, då är jag utan henne. Just nu vet inte än, om kommer träffa denna hockeyspelare eller inte. Han har inte kontaktat mig själv. Då måste det vara jag, som kontakte igen honom. Nu ska väcka J, snart till skolan och sen jag ska till vårdcentralen. Jag har tagit bort stygnen, jag har klippt mig och sen J oxå. Va fun, vilken söt killfrisör det var där. Han frågade om jag vill klippa oxå, nästa gång ska gå dit. Men det kommer bli efter några månader nu. Så snygg han var... Jag kollar runt, och jag kan inte välja sängen, det är så jobbigt nu. Jag hittade en deal, det kostar 4500 krona för en 140 cm. Tänkte på det, men inbärning går ej , igen....Tyckte om denna sängen mest nu, vet inte hur ska beställa. Det är så jobbigt att välja nu. Vill ha sängen snart nu.,,orkar inte vänta mer. Vill ha innana midsommar nu. Men att bära in själv, inte rolig alls. Nu tänker hela tiden på sängen, men vilken ska välja, vet inte alls. Men hoppas, att kan bestämma snart nu. Kanske bättre att ta denna 140 cm bredd, inte så stora, men samtidigt det är bättre lite större ju. Ah , jag kan inte bestämma nu...behöver hjälp nu. Jag skrev nu på FB oxå, om det att ska köpa nu riktiga kontinetalsängen, att kanske T kommer läsa, och säga nånting, men han inte varit där länge länge nu. Och jag vill inte vara mer på MP, tänkte ta vip, men jag är rädd att träffa nån mer på nätet, blir besviken säkert igen... Imorgon är jag ledig, fredag vet inte om ska jobba eller inte. Tänkte tvätta imorgon kväll nu. för att J ska till M då. På lördag kommer jag att jobba. Jag skrev nu denna kille, att han kan hör ev , om han kan/vill ses. Men han inte svarat, men han läste. Jag tror inte att han vill ses på riktigt nu. Kanske det är en tecken, att han är inte för mig. Men just nu tänker på denna frisören, kan inte glömma bort honom nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0