5.juni

Är hemma från jobbet idag. J är i skolan, M ska hämta henne idag. Sen kommer han hämta hennes väska. Nu är jag alldeles själv. Har varit ute, och köpt lite grejerna hemma. Hittade två fina kudde till soffa, vinröda färger, passar bra här nu. Köpte till J nya joggingsbyxorna, men de är inte så farma, men bra kvalitet nu. Jag kan inte bestämma min sängen, tror att har hittat nu, vilken ska beställa, men de bär inte in. Innan ska beställa, kickade ett mejl, fråga om man kan bestämma själv vilken dag, men de har inte svarat. Jag hoppas att ja få det, då kan spara pengar, annars blir det större och lite dyrare. Men tyckte att 140cm passar bättre för mig, när är ensamma. Bara om kan få ny sängen, vill ha det nu.... Jag gjorde det nu, köpte Vip på MP. Och skrev första megafon inlägg, men ingen som skriver mig...känns lite tråkigt. Men började chatta med en kille, han såg ut ganska ok, men han skrev att han söker livets kärlek, men söker nån utan barn. Jag svarade, att tack att du redan ibörjan berätta om det, att önskar dig "lycka till". Han svarade "detsamma". Det finns några, som kan tänka att börja chatta, men jag är rädd. Skrev till en till, men han inte svarat. Nu har tre månader, att hitta nån. Det måste finnas nu nån, där är män lite mer seriösa, hoppas jag det. Imorgon är ledig, ingen sms, men lördag kommer jag att jobba..... Sitter nu i data, och chattat idag med några killar här. Det finns för mig, som är intresserad av, men inte helt hundra % för mig. Det kommer då och då nu killar att skriva mig, men svarar inte till alla nu. Jag kan inte vara så lättfångat nu, redan en kille var i skype, men han var efter bara sex. Han var Italiano... J är nu hos pappa, och jag r ensamma nu, inget att göra. Vad ska hitta på imorgon, kanske kommer träffa nån, men tror inte på det såklart. Kanske ska baka imorgon, men då måste gå till affären igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0