6.juni

Det är fredag, är ensamma och är ledig. Idag ska tvätta, tar det bara lugnt. Det är nationaldag, men känner inte att fira nåt själv. Nu börjar bli helt sjuk med MP. Nu när har Vip, kommer det mer och mer att chatta med mig. Det är helt ok, men nu kommer inte att träffa på en gång nån. Det är en kille, som börjar störa mig lite. Han berättade , att han har synliga blodåldrar , frågade om jag gillar det. Jag skrev som det är, att känns lite känslig för mig. Och han vill inte lämna mig ifred nu, fortsätter att skriva. Jag vet inte vad ska göra med honom. Han är för ung för mig, sex år...han är inte för mig, tror inte. Finns några, som skrev igår, men de svarade inte tillbaka. Men har ju hela tre månader kvar, hela sommaren, men få inte ta det allvar nu. Nu måste vara med försiktig, vara mer bestämd med de. Ärlig redan i början. Då var det dags igen...att skriva till T. Frågade om han ska börja snart räkna ner dagar tills semester, han svarade "japp". Sen skrev bara, att tur att du har semester, att jag har ingen osv. Sen frågade om ha har planer, att vet att han ska resa till solen. Men han svarade inget mer...Jag känner att jag kan inte glömma honom, jag försöker inte tänka på honom, men han kommer hela tiden till mina drömmar, till mina tankar. Jag vet inte varför kan inte glömma bara honom...och det blir jobbigare för mig nu, om jag börjar studera i Uppsala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0