7.juni

Nu är hemma efter jobb, och jag är helt slut. Skulle varit ledig imorgon, men de ringde om jag vill jobba även imorgon. Svarade såklart "ja". Jag ska jobba på måndag. Nu måste bara kunna få jobba. Idag fick veta att tre tjejerna tidigare, som jobbar där, de hade fått heltid under sommaren. Det betyder , att vi andra kommer inte få jobba så mycket då. Börjar bli orolig nu, om jag kommer jobba bara två eller tre dagar i veckan , då kommer jag inte att klara mig. Och jag, som tänkte, om kan jobba nu mycket, då kan åka för en vecka till London i augusti, men nu, det ser inte så ljust ut för mig. Ca om en månad få jag besked, om kommer in till kurs. Kollade de poäng, och mina poäng är ganska bra. Men såg att det kurs inte många , som kommer bli där, bara åtta studenter kommer det vara. Känns lite konstigt för det. Och började kolla andra utbildning också nu, att komma in på våren dit också. Jag måste lämna min hotelljobb, måste hitta nåt annat nu, att plugga. Och jag har min dröm, att bo i Uppsala, känner mer och mer, att vill just dit. Skulle vilja åka redan nu hit, skulle vilja träffa bara T där. Chattar med en annan kille, som bor där. Vet inte om vill träffa honom, vi ska få se. Skulle gått ut med A idag, men hon hade andra planer nu. Och jag ska jobba imorgon, då är det bättre att stanna hemma, och ta det bara lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0