10.mars

T svarade i morse. Att han vill hålla kontakt med mig. Det betyder inte , att han vill inte träffa mig mer. När han var här igår, han sa, att nästa gång han vill ses med J, att vi kan komma till Uppsala, att det finns nån leklandet där. Nu måste hålla mig lite avstånd av honom, inte börja pressa honom, när vi kan ses igen osv. Han skulle inte sagt , att nästa gång vill ses med J annars. Jag skrev honom, att vill träffa honom, inte bara vänner. Han vet, men han svarade inte om han vill det också. Jag vet inte, men det är bättre just nu, att vi är vänner, kanske han är inte redo, att ha mer seriöst med mig. En sak nu, som kommer spöka mig, om det hände nu igår, att...men hoppas att mina piller håller säkert. Men har känt ganska mycket i magen, igår kväll och idag. Men nej, jag vet att jag kunde inte bli ju igår. Nu måste plugga, men bara känner att klarar inte med allt tempo, om jag fortsätter att tänka på O , eller tänka på hela tiden nu på T. Jag måste klara nu denna kurs bara, det är vårt, himla svårt. Men jag tänker ansöka nu denna kurs på hösten. Sen får man se, om blir bättre på svenska nu. Nu ska plugga lite, tills måste gå handla och hämta J. Det är helt sjuk, jag bara klarar inte mer. Jag tänker bara på T nu, vill bara skriva honom, skicka meddelande, jag vet inte vad mera, men det är ingen ide, att göra det. Vi är bara vänner, vi hade en underbar sex igår, om han sa också, att han tyckte om det. Jag bara vill inte träffa honom, att ha bara sex, och skrev redan igår honom det, så han vet. Jag började få känslorna, och starka med honom igår, jag bara kan inte vara, utan att tänker på honom nu hela tiden. Kan inte kan inte. Måste bara hålla mig lite avstånd av honom, vill vänta några dagar bara , och se, vad han tänker om mig. Det gör ont just nu, för att han säger inte nu, att vi ska vara tillsammans, och måste respektera det nu, han skrev att han vill hålla kontakt. Och det är viktig för mig att veta. Det tar tid, om han kommer att känna nånting mer med mig, men förstår honom nu, att han är inte redo, att ha med mig nåt seriöst ju. Börjar sakna honom ju nu, men jag måste vara stark nu. ... J är hemma, kollar på bompa, jag bara surfar runt, och tänker på T. Jag börjar bli kär i honom nu, på riktigt. Vet inte hur ska jag göra. Han vet ju det, att vill träffa honom, men inte bara som vänner. Jag vill ha honom mer, inte bara att ha sex, vill mer än vänskap, men han vill inte kanske inte samma, som jag. Men han vill ha kontakt med mig. Så det betyder nånting, att han har kvar ju nån intresse med mig. Vill inte tänka på honom för mycket, men ka inte glömma honom heller. Jag sa till J, att T bjuda dig till leklandet till U, och nu visade här i data, hur ser det ut, och J tyckte om det. Och hon frågade när, vi ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0