11.mars

Jag vaknade i morse, med ont i hjärtat, att tänkte, att nu kommer jag dö....hade yrsel , och mådde illa, men det gick över, men känner fortfarande i hjärta lite ont. Det kan vara bara stress, inget annat. För att jag stressar för mycket just nu, med allt. Jag tänker på T, men jag får inte börja skriva med honom, vad jag tänker , hur jag känner. Nu är vi bara vänner, kanske bara. Vem vet, vi kan få se, hur det går vidare ju. Jag fick känslorna, när han var här, och vill ju träffa honom igen. Men han är osäker, såhär har jag förstått honom. Han har inte sagt , att vi är vänner, eller han kan eller vill inte träffa mig, men han vill hålla kontakt iallfall. Nu skrev honom, arr hur det gick igår med jobbsamtal, men han hann inte svara. Vet inte, om han kommer att svara nåt nu. Eller när. Lämnade J imorse, kom hem , åt frukost, surfa lite runt, nu måste börja lite med närverna igen, att skriva, läsa. För att måste gå hemifrån halv två tiden, J har tandläkare idag igen. Sen hon har träning också. Igår beställde joggingbyxorna och joggingskor på nätet, och de är redan på väg. Nu kan börja träna lite. Behöver träna lite hemma, och jogga lite ute. Tänkte jag. Kommer ju gå ner i vikt såklart, men vill ju själv röra mig lite. Nu ska plugga några timmar. Nu är hemma, men mår inte alls bra. För att jag tänker bara på T nu, saknar honom, vet inte om han kommer svara nu mig, eller inte, men vill veta vad kan tänker om mig, nu efter det vad vi hade i söndags, om han fick några känslorna., men har förstått honom, att han vill vara bara vänner just nu. Men tänker ju, varför ville han ses nästa gång , när har J , att vi kan gå till leklandet. Jag vet inte, men vill inte , kan inte erkänna vad jag känner. Jag vill veta vad han känner bara. Men hur ska fråga det, hur ska få veta det. Vill bara prata med honom om det allt. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0