12.mars

Tiden bara rinner iväg. Idag mår jag lite bättre, men kunde inte sova hela natten, kolla hela tiden bara mobilen. Det stör mig hela tiden. Tänkte ju, om T svarar nåt, men han svarade inget, för att han måste jobbat nu igår långt pass. Han sa sist , att han är ledig nu på onsdag, och det är idag. Då kommer han säkert att träna, och hoppas att han svarar nåt nu. Jag vill prata med honom, jag vill helst veta, vad han vill, men jag vågar inte börja prata med honom om det. För att jag har fått nu starka känslorna med honom, men vet inte hundra % om han har samma, men tror inte det. Vill ta det lugnt, och träffa honom, och sen vill prata öga mot öga. Jag blev kär i honom, jag var rädd, att det kunde hända. Och nu tänker bara på honom. Om vi kan bara prata med varandra. Jag är osäker, vad han vill ju, och vill inte börja hoppas för mycket nu. Idag kommer säkert mina paket, med träningskläderna, skor. Att kan börja träna nu. Känns så bra. Kollade runt på nätet, vilka övningar ska göra nu. Och nu tänker börja träna hemma, och börja springa ute. Nu är det min tur att träna. Då kommer jag må bättre, men en sak, vad nu vill göra är, att kolla upp hälsa. Det finns vissa hälsokontroll, som jag tänkte göra nu. Om det kommer nån deal. Nu måste börja plugga lite för imorgon. Måste stänga av mig, mobilen, internet. Måste plugga nu... Jag kunde inte vara, jag skickade sms, att hoppas att du mår bra, att saknar att prata med dig på FB, jag vet att du jobbar de sista 2 dagarna nu. Och han svarar inget såklart. Jag tror att han jobbat, och nu sover han hemma. Men jag är säker, att han kommer att svara nåt. Men började gråta igen, saknar honom så mycket just nu. Om bara kan träffa honom igen, jag vill ses honom nu, men vi kan inte ses nu. För att vill han ses också, som jag. Jag kan inte fråga det. Jag kan inte fråga när kan vi ses igen. Måste plugga, men tänker på honom hela tiden, har skrivit en hel del idag, Och idag började träna också nu. Imorgon hämtar ut mina träninggrejerna. Beställde idag två tidningar, och sen det var en boll, en matta, en övningsboken om platt mage för 12 veckor. Vill träna nu mina bröst och rumpa , och mage. Och såklart börja springa också nu, då går ner i vikten tills 50 kg. Nu börjar jag känna mig så nere igen, jag vill just nu bara att få kontakt med honom, bara att prata lite. Men vet inte vart har han tagit vägen. Han svarar inget. Det känns lite konstigt nu. JAG ÄR KÄR I HONOM NU....jag vet inte hur kan jag klara det nu, om han nu vill bara vara vän med mig. Jag vet ingenting just nu. Jag kan ta det lugnare, om jag skulle veta, vad han vill.....men jag vet ingenting, och det här gör ont mest, att inte veta. Han vet ju, att vill träffa honom mer, men inte bara för sex. Kanske det är bättre, att fråga honom direkt, vad han vill. Just nu förstår jag inte, vad hände med honom. Han svarade sist i måndags morgon, och nu är han helt borta. Idag skulle han varit ledig, han brukar träna ju, men det gör han inte nu, annars skulle han skrivit det på FB. Om han bara skulle svara mig nånting. Har han jobbat nu så länge, vet inte. Eller bara håller sig borta. Klockan är sju på kvällen, och jag är så ledsen nu, vill bara honom, vill prata med honom. Vart har han tagit vägen nu, jag förstår inte. Han måste ju komma till FB. Det är inte som han är. Jag grät och tänkte, att skriver allt vad jag känner, att han måste få veta, men nej, jag kan inte skriva. Om vi kan bara prata nu lite, vad vi vill. Jag skickade sms, att saknar att prata med honom på FB, konstigt att han svarade inget, vill ringa, men det är ingen ide, han måste vara på jobbet , eller då har det hänt med honom nåt. Igår på morgonen var han sist på FB. Tror att han kommer nu ikväll till FB nu. Vill inte tänka på honom, att nu chattar med nån annan istället. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0