13.mars

Även i natten kunde jag inte sova nu, jag bara vet inte varför. Är det därför att tänker nu på T hela tiden. Det måste gå över. Min mage känns känslig, börjar få lite mensvärk, kanske kommer mens tidigare nu. Han läste inte min FB meddelande, men såg att han hade varit online igår kvällen sent. Tror att han är ledig idag nu, och hoppas att han skriver nu nånting. Då kan kanske andas ut, och ta det lite lugnare lite. Annars tänker för mycket på honom. Snart ska lämna J till skolan, sen måste plugga lite, skriva ut lite, sen tänkte träna hemma lite, sen duscha , sen äta lunch, och sen till skolan. Efter skolan måste handla , och hoppas att få min paket idag också nu. Nu lämnade J till skolan, träffade hennes skolkamrat mamma, och berättade att studerar, hon ska sluta sina studier , och hon är så snäll, hon ge mig goda råd, att du har ett mål, ge inte upp nu, du kommer att klara det....vad ska man tänka nu, jag har ju mål, vill inte ge upp, vill göra allt nu att klara, men just nu har ju denna formalia, som vill bli klar, det är mycket på en gång, att kan inte konsentrera. Ville skriva ut mina papper, men färgbläck var slut, att kan inte skriva ut ingenting, att går nu handla bläck.... JAG HAR MÅL, JAG SKA INTE GE UPP NU.......det är mitt liv nu. Jag var ute att köpa bläck, nu är hemma, och jag har fått mensvärk. Kanske det är på väg redan nu, min mens...vill inte tänka på det nu. Idag fick post, ska testa mig på söndag, och efter en vecka får veta, om blev sjuk med T eller vi är friska. Och kommer berätta säkert honom det också. Nu måste läsa lite och sen min dagens träning, sen måste gå till skolan, och hämta en paket. Kanske det är min paket från Amerika nu, hoppas jag det. Idag kom mina alla paket nu, och är nöjd helt enkelt. När jag gick till skolan, då blev galen, för att ringde till T, utan att såg vem ringde, och såklart han svarade inte. Jag kan inte vara, han var on fb, skrev att han bokat resa. Kommenterade också nu., men skickade ny meddelande, att ska du åka till solen, men han läste det i alla fall, men skrev inget tillbaka. Ska kolla nu, om han kommer gilla min kommentar, skrev, att glöm inte ta hem solen, när du kommer tillbaka. Han brukar alltid gilla, när jag skriver nånting.... Vill ju chatta med honom, men han tränade nu, och han är ledig idag nu. Men jag kan inte ju vänta nu honom att han kommer att skriva nåt. Det gör ont just nu, att vet inte vad ska göra. Vill ringa, vill prata med honom, vill vara bara med honom. Om han skulle vilja samma. Nu måste jag vänta , när han kommer att prata med mig, sen kan kanske börja öppna mig. Jag vill fråga honom , t ex, att komma till Uppsala med dotter, han ville ju träffa henne nu nästa gång. Jag vet ingenting , vad han vill nu säkert. Som jag förstår, då vill han vänskap, inget mer, en är ju osäker. Han svarade inte , att v kan vara vänner, han skrev bara att vi kan hålla kontakt. Men jag har starkare känslor just nu med honom, och vill ju veta , vad han vill, men hur kan jag veta, om han svarar inget . Bara att vänta, men kan inte ju det nu. Om han bara veta, hur saknar honom. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0