14.mars

Jag börjar bli orolig nu på riktigt, hur kommer jag nu att klara mig. Jag har inte fått min bostadsbidrag , och har inte betalat min hyra. Allt bara för det. Jag vet inte , när de betalar. Efter 27 kanske , då måste de betala för 2 månader. Och jag fick svar från CSN igår, behövs det sista ett poäng. Nu vet inte vad ska göra, jag tänkte att har fått nu denna sita poäng, men kommer nu att kolla upp det. Jag måste få nu studiemedel. Jag ska ansöka nu socialen nästa vecka också, men jag är rädd, att de kommer inte betala mig nånting, för att studerar och måste få studiemedel, men ska skicka till de brev att jagar min sista poäng. Man är så irriterarad nu, om man få ingen inkomst, även ingen jobb. Jag är så besviken nu, jag trodde att kan börja jobba nu i mars, men nu nästa månad få ingen inkomst från jobb. Och nu tänkte börja med backman, kan ju jobba aprill och maj, de helgen. Och igår jag var helt galen, skickade FB meddelande, sen sist skrev att förlåt att bombar dig med mina meddelande, att vill ju hålla också kontakt med dig. Han svarade halv två mitt i natten, att han förstår, han har just nu för mycket att göra, att han behöver en kort semester. Nu blev lite lugnare efter det att han svarade nu nånting, men vill själv hålla lite avstånd nu, men jag kan inte det säkert. Jag vill träffa honom, men han , vet inte hur mycket vill han träffa mig nu. Nu har duschat, har tvättstuga om två timmer, och nu ska börja läsa igen, skriva. Måste fixa också nu min formalia. Frågade lärare, vad har skrivit fel, men hon sa att måste referera en meningen originalkälla bara. Nu måste hitta på, hur ska skriva det. Jag har försökt plugga lite, läsa, skriva. Jag bara känner, att orkar inte, jag tänker på T ju hela tiden nu. Vill bara vara med honom. Men nu han ska jobba i helgen, och vi kommer inte att chatta. När kan prata med honom, jag vet inte, jag vill se honom nu snart. Men vet inte vad han vill. Han vet att vill ju också hålla kontakt. Men jag har ju starka känslorna nu med honom. Jag vet inte vad ska göra, jag kan inte göra ingenting, måste hålla mig bara lite utanför. Jag får inte börja pressa mig nu. Men tänkte nu efter helgen kanske börja fråga honom, om vi kan ses snart. Jag är rädd, att han vill inte träffa mig mer, men jag vill bara att han förstår mig nu, vad jag känner. Tänker hela tiden, att efter det vad hände i söndags, att saknar honom. Men hur kommer det sluta, om säger det, kommer han svara nånting, eller bara försvinner. Om vi kan bara prata med varandra, jag önskar bara , att han svarar att han vill ses snart . Vill ju veta, om han vill ha mig kvar som vän, sängkamrat eller nåt mer. Men hur ska jag fråga det. Tänkte säga nu kanske , att berättade till dotter, att T vill träffa dig, vad kommer han svara sen. Men varför annars han sa det, att nästa gång vill han ses med dotter, att göra tillsammans med henne. Om han menade inte det allvar, varför ge mig hopp då. Han skrev just igår, att han har mycket att göra, att skönt att resa bort lite. Jag kan inte vara utan honom, vi måste prata om det. Annars klarar jag inte mer. .... Nu ska hämta J snart, vet inte vad ska lagga maten , och imorgon kanske kommer A på besök. Jag behöver att prata med nån, om T. jag vill bara säga honom, vad jag känner, vad jag vill. Men det är bättre att vänta , men inte för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0