15.mars

Somnade tidigt igår, men som vanligt inte riktigt med sömn. Igår skrev honom, att han ska höra av sig, om han har tid, att bara prata lite. Men han läste inte det, inte än. Men han jobbar nu i helgen, och han brukar inte läsa meddelande, eller svara, så nu kan vänta kanske tills nästa vecka. Jag måste hålla nu, jag måste ge luft honom, att inte bomba med mina meddelande. Jag bara känner, att jag orkar inte mer. Smsa igår till A, att mår dåligt om honom, att vi ska inte ses idag. Ville bjuda de hit. Hon svarade , det ok, att hon ska ringa mig, att allt ordnar sig. Det gör bara ont i hjärta så mycket just nu. Men måste lämna honom i fred lite, annars kommer det sista försvinna. Han hade skrivit på FB, jag bara kommenterade igen, kommer han att gilla det nu, som han brukade alltid att göra. Jag vet inte. Måste gå handla nu snart, och sen klockan fem kommer M hämta J. Då är jag fri igen, kan plugga, måste nu plugga denna helg. Men det är jobbigt, om tänker på honom. Imorse raderade badoo konto, inga mer dejter för mig, det räcker nu. Finns andra där ute för mig. Om vi kommer att vara bara vänner nu med T. Vill inte tänka på honom nu. Nu är J med M, och jag är ensamma, och mår så klart dåligt igen. Om livet skulle varit lättare. Såg T i FB, han tränar idag, vet inte om han ska jobba nu senare, eller är ledig. Han skulle jobbat helgen. Nu vill inte mer att skriva honom, jag skrev att han kan höra av sig, om han har tid, men han har inte läst mitt meddelande. Och det hänt tidigare, att han läser meddelande dagarna senare. Han vet att vill ju prata med honom, han såg det säkert, men öppnade inte min meddelande. Vill ju veta , vad han vill. Chatta med annan vän, och han säger, att han ville ha bara sex säkert. Att jag måste lära mig, att inte lita på nån i början. Blev så besviken vad han skrev, men han kan ha ju rätt. Det finns massor av killar, som vill ha bara sex. Om kan bara prata med honom, om han bara kan svara mig nånting. Nu om han kommer inte svara mig nånting, då kommer skriva nästa meddelande, om att ses vi då med J, som han ville. Jag vet inte, mer jag tänker på honom , då mera tänker, att han ville ha mig bara för sex. Men varför säga, att man vill hålla kontakt, det här visar att man vill ju ses kanske mer. Försöker vänta en vecka, om han kommer att svara nåt. Jag skrev ju honom tidigare många meddelande, han svarade inget, och sen sist han svarade nånting. Bättre att ta det lugnt, och inte hoppas för mycket att vänta, när han kommer att svara nu. Snart kommer ringa A, jag skrev henne, att mår dåligt, och skickade hans bilden henne, hon sa, att han har fina glasögon. Hon lyssanar mig, hon förstår mig. Har ju ingen annan att prata. Det gör ont i hjärta, när man fått känslorna. Bara tiden kan säga, vad händer. Men hoppas , att få nån svar av honom snart. Nu klarar jag inte mer, jag skickade sms, att förlåt att stör dig, att vill prata med dig i FB. Frågade om han jobbar idag, men han svarar inget säkert. Nu är det kört, han ser, att pressar honom för mycket, jag kan inte hålla tillbaka, nu vill säga allt till honom, jag orkar inte hålla mer allt i mig. Jag måste bara få ut allt nu. Det gör så ont , jag kan inte vara mer, jag orkar inte mer bara. Gråter redan nu, måste fixa skola, men kan inte , när tänker på honom nu hela tiden. Pratade med A precis, och hon säger att sluta att pressa honom nu. De blir värre annars, att han ser, att pressar honom. Och det är bättre just , att inte mer störa honom. Ska försöka nu en vecka hålla borta, den tiden kan han ju väl hör av sig. Nu ska försöka att läsa och förstå nånting om blod och lungorna. Började läsa, skriva och sen kom meddelande av T .Fattade inte alls själv, att han svarade, nu chatta lite med honom, han gick ut att ta en promenad, jag skrev att vi hörs, och kram. Han svarade tillbaka "kram". Det betyder lite för mig. Känns lite lättnad nu, att fick lite lite prata med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0