16.mars

Söndag, det är solig, men lite kallt ute. Och i natten sov i J- rum, och sov ganska bra. Såklart inte hela natten, men bättre än de alla andra nätterna nu denna vecka. I morse vakande och JAG HAR RADERAT N nr i min mobilen. Han finns inte mer för mig. För att han svarar nu inget mer till mig , efter det när blev smittad. Jag klarade att släppa honom. Jag behöver inte mer kontakt med honom. Det har tagit lång tid, att gå vidare nu utan honom. Jag mår bättre nu lite efter det att fick lite prata med T nu, det känns bra. Och nu tänker jag hålla denna nivå, som vi hade innan vi hade sex. Jag vill inte börja fråga honom nu, om han vill vara vän eller nåt mer. Igår skrev också, om det att berättade till dotter att han vill bjuda henne till leklandet. Han svarade bara , att "aha". Men nu efter alla de dagarna, när jag har tänkt på honom , gråtit efter honom, nu kan andas ut. Igår ville ju fråga honom, om det som hände i söndags. Jag började fråga, han tänkte om det att vi hade oskyddat sex. Han sa, att han har skickat test, att få svar efter 10 dagar. Han bryr om mig, han bryr om sig själv, att han ville testa nu själv efter det, som hade berättat honom, att blev själv smittat. Det betyder nånting, att han ville inte ha bara sex med mig. Om han skulle vilja ha bara sex, då skulle han sagt, att han testat eller vilja ha nån mer kontakt. Nu är det bara, att ta det lite lugnare lite, och inte mer tänka på honom. Jag har kvar honom... Nu måste börja läsa lite igen, och planera lite nästa vecka också nu. Har bokat nästa vecka tisdag och torsdag att jobba. Jag hoppas nu, att de kommer att kontakta mig, jag hoppas, jag måste börja jobba. Men planerar nu, att börja jobba på teatern igen från aprill. Jag kan inte stanna hemma utan pengar. Har pluggat, läst idag, men inte just allt, som tänkte att gå igenom. Det är svårt för mig. Men måste bara mer läsa runt, att förstå allt. Skrev honom, frågade om han skickade test mot klamydia, eller var i kliniken, gjorde de andra tester också. Skrev också, att ska testa imorgon, och skickar, att får svar om en vecka, vem få svaret först, han eller jag. Det kommer att vara jag, tror jag. Jag börjar bli rädd, kan jag säga, för att tänker nu mer på M , som hade sex före T, han kunde ju smitta mig. Vet inte, men hoppas att är frisk, och vill fortsätta att vara det. Men det här med T, att han ville testa sig själv, visade för mig att han bryr om mig, annars han skulle inte sagt det, eller gjort test nu. Jag vill nu bara , att vi båda är friska, och han vill fortsätta att träffas, det är min största önskan just nu. Och att jag inte få pressa honom. Nu måste vänta vad han kommer att svara. Jag vill inte att han kommer försvinna nu, hoppas att vi kan ses snart igen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0