22.mars

Lördag idag, och ska jobba. Vet inte hur det kommer bli idag. Har lite ont i kroppen, och kommer hem, och måste gå träna igen. Har en program nu, som tänker följa. Han är borta helt från FB, såg inte igår honom (T) heller. Det är konstigt, kanske han jobbade extra nu, och idag han kommer svara mig, om han svarar nu. Vet inte. Han läser, men läser inte på en gång ju . Vill prata med honom, om bara kan. Jag vill ju veta, om han vill träffa mig. Jag måste få veta det. Igår skulle fixat min studieuppgift, men klarade inte bara. Jag kunde inte, vet inte hur ska skriva detta nu, att det skulle bli rätt. Jag kommer inte fortsätta med detta nu, jag kommer inte till termin två nu, jag vet redan nu, men vill inte lämna nu allt, vill ju läsa, vad kan, att få lite poäng. Jag har ingen aning, om få socialen, såg ingen insättning nu, son skulle in på måndag. Jag börjar bli rädd nu, att få ingen. Om det skulle va så, då kommer inte betala mina räkningar, men när få bostads, betalar bara hyra, el, och för mobilen, internet måste också betala nu., om det räcker nu. Och maten , behöver också pengar. Och måste jobba nu, nästan alla dagar ,när har ingen skola. Men det kommer bli så jobbigt , att hinna med allt. Jag är redan nu helt slut, känner mig stressad bara. Nu måste gå till jobbet, oh, hur kommer in, hur kommer hitta där, hoppas att få mer kontakt med andra. En gammal arbetskamrat är också där, kanske hon ska ta mig runt nu. Hemma och väntar.... Jobbade idag, det gick ganska bra. Och ska jobba imorgon, det blir jobbigt då. När slutade idag, då svarade helt plötsligt T, och vi chatta nästan hela eftermiddagen, och nu väntar jag honom. Han vill komma till mig, men han ska vila först lite. Då kommer han sent. Men vet inte , om han kommer, han är lite bakis, och förskyld. Jag vill träffa honom, och han vill träffa mig. Jag hoppas, att han kommer , jag saknar honom så mycket, Om han kommer nu, då kommer ju visa alla mina känslorna, och jag kommer att prata med honom. Men jag ska jobba imorgon, berätta honom, om han kommer, då måste åka hemifrån klockan 9 tiden. Han sa, ok, men måste vila först lite. Det var allt vad han sa sist, och nu han somnade såklart. Vet inte när han vaknar, hoppas, att han vaknar inte så sent nu. Tänkte vänta tills klockan tio , sen kanske ska skicka sms. jag vill ha honom nu ikväll, hela natten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0