23.mars

Söndag, trött, måste jobba. Väntade igår, och han svarade kl et mitt i natten, att han vaknade nyss, och mår inte alls bra, sen skrev "fyn". Han ville verkligen komma till mig. Jag svarade att, det är lugnt. Att kanske bättre att ses, när jag jobbar inte. Nu tänkte skriva nånting , när börjar jobba, att han gjorde kåt mig igår, att drömde om honom i morse. Kommer han att svara nåt. Om han skulle komma ikväll istället, då skulle vara glad för det. Men tror inte att han orkar åka idag, men vem vet. Nu måste gå till jobbet, är trött lite, ont i kroppen efter träningen också lite. Klockan är nio på kvällen, och jag grät. Jag har tagit beslut, och lämna mina studier, jag klarar inte mer just nu, det är så mycket. Med min svenska , jag måste få in bättre svenska, att kunna skriva, och tänka på svenska. Jag ansökte denna kurs nu på hösten, jag hoppas att kommer in bara. Det har varit så redan några veckor, när jag känner så, jag bara klarar inte mer. Jag orkar inte mer, jag klarar inte bara. Kanske det är fel utbildning, vet inte. Bara tiden kan visa, jag behöver tänka , vad vill jag göra. Jag har min lilla dröm, att bo i annan stad än Stockholm, och jag vill göra allt att min dröm kan bli uppfylld. Måste bara ta in där. Jag kanske har en fot redan där. Vet inte. Jag tänker på honom, jag skrev imorse honom, att drömde om honom i morse, frågade hur han mår, hoppas att han mår bättre, men han svarade inget. Nu på kvällen skrev att -skulle vilja träffa dig nu. Han läste men svarade inget. Igår han skulle kommit, men han mådde inte bra. Jag förstod det, han sa själv, att det är bättre att ses, när jag inte jobbar. Nu tänker ta, och nästa gång han är ledig då kommer jag få träffa honom. Vet inte hur kommer det bli nu på jobbet, kommer jag kunna jobba mer nu i veckan, jag hoppas, för att nu har ingen annan inkomst. Om socialen betalar nu, då kommer åka kryssning till Tallinn, med J såklart. Vill köpa själv lite spirit, för mig själv, och kanske present till T. Jag vet inte, vad ska göra, nu när har detta beslut. Jag hade ingen val just nu, för att har ingen studiemedel, och om jag skulle få det, kommer ju studera på hösten, då kommer jaga igen mina poängen nu. Det är just nu så mycket. Om man bara kan ta det lugnt lite, åka bort, vara med nån, bara att inte känna sig ensamma. Saknar just nu så mycket T, han vet vad jag vill. Om vi kommer att ses, då kommer jag ta och säga allt, vad jag har att säga, och jag hoppas, att han kommer säga , vad han vill. Han är kanske osäker med mig, han vill ,men vill inte skynda. Men efter igår, han bara visade ut att han vill ses igen, han vill vara med mig. Jag kan inte ju börja fråga honom på FB. Det är bättre, att vi kan prata, och se varandra. Men nu måste vänta de två veckorna nu. Han svarar inget mer just nu. Kanske han är inte hemma, kan svara inte svara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0