24.mars

Nu hoppas att jag få socialen, om jag får inget, då är det slut med allt. Då klarar jag inte mig eller J denna månad.... Men jag få ju bostadsbidrag, då kan betala nödvändiga räkningar bara, och sen lever utan pengar. Jag tänker inte ta med sms lån, nej det är slut. Och sen hoppas jag att få jobba, men nu kommer söka annan jobb också, vem vet , kanske hittar nåt annat. Och sen nästa månad kommer ansöka igen socialen. Men har ingen a-kassa ju. Jag tänker nu mer o mer på honom. Nu få jag inte skicka mer meddelande, han svarat inget mer. Han ska få idag svaret kanske, hoppas att han kommer säga till mig, att det var samma svar som jag fick. Jag vill träffa honom , jag vill bara honom, ingen annan. Om vi kommer att ses, då kommer jag prata med honom allvarligt. Snart måste gå till skolan, är helt slut nu, kunde inte sova i natten. Nu är det allt över, måste bara bita ihop och gå vidare, jag måste göra det, och jag klarar inte mer just nu. Vill kunna sova på nätterna...vill inte mer stressa, men det är stress samtidigt, när mitt jobb är inte säker, men hoppas att få jobbet. Vem vet, annars måste gå tillbaka till Backman, men vill sluta där nu. Kommer hem sen, sen ska gå och träna igen, kollade, att har gått ner nu ca 1 kg redan. Jag mår så dåligt nu...jag var i skolan, det gick ok. Efter det kom hem, och var ute och sprang mina 3, 3 km , hela vägen nu. Det tog ca 20 min, och det passar ganska bra för mig. Har ju lite ont i ben, men det är alltid så med träning. Imorgon ingen träning. Nu väntar jag mina pengar, och det kommer ingenting. Kollade att bostadsbidrag ansökan är inne i torsdags, och de skulle betala det nu. Kanske de kommer att betala nu den 27. Jag har ingen pengar kvar bara. Och socialen, jag är orolig, att de betalar nu ingenting nu. Sist skickade ansökan, var pengar på konto, kanske 2-3 dagar, nu är det gått 2 arbetsdagar, kollar ju hela tiden konto. Jag måste leva , men hur. Det är kört nu, om socialen betalar inget. Då få bara bostadsbidrag, och det kommer bli många obetalda räkningar nu, att betala nästa månad, men kommer jag få då nästa månad. Nu vill bara börja jobba så mycket , som bara kan. Måste bara bita ihop. Mamma ska inte skicka mer pengar, nu hon skickade två hundra euro, annars trehundra. Jag mår så dåligt, vill bara vara hemma och gråta, men jag har valt nu mitt liv, och det är min dröm, att flytta till min drömstad. Kanske gör jag fel nu, men det är livet bara. Och nu, när kommer berätta till M, kommer han hoppa på mig igen, jag vet. Bättre att han vet inget nu om det. Om bara kan jobba nu, tycker att det är ganska bra , att kan välja själv när vill jobba. Men känns att finns inte jobb mitt i veckan, att finns mer helgen. Men nu när är ledig nästa gång då kommer jobba kanske bara på lördag, för att vill träffa T då. Och han sa, att det är bättre att han kommer , när jag inte jobbar. Jag skickade IGEN meddelande, kunde inte vänta. Skrev- om han har fått svaret. Han har inte läst det, kanske senare han läser, men kommer han att svara nåt nu. Han ska jobba idag, och igår han skrev inget ju tillbaka. Nu ska ta det lite lugnt. Och väntar vidare mina pengar, och kanske kommer det sms, att ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0