26.mars

Jag blir galen snart, jag vill inte mer leva såhär... Kollar hela tiden konto, om det kommer pengar imorgon, men det finns inget. Det kan komma brev idag från socialen idag, att jag har inte rätt till socialen, då är det helt kört. Frågade M, om han kan betala de 200 krona idag, han sa, att okej. Då kan köpa lite mat hemma i alla fall. Jag mådde så dåligt igår, när J sa-mamma jag är hungrig...jag har ingenting att ge henne. Det är så jobbigt , att svara henne-mamma har inte pengar att köpa maten.....jag bar gråter. Jag vet inte hur kan klara mig nu. Om få bara bostadsbidrag, då kommer betala räkningar, som hyra, mobilen, internet, el, J-s fritids bara. Betalar inget lån denna månad. Och sen kommer väl mamma skicka lite pengar, att kan leva, hoppas jag. Och sen när har sagt upp mig, hoppas, att få lite därifrån också, har ingen aning, om jag få nu därifrån. Om man kan bara börja jobba , eller hitta en till jobb bara. Jag hoppas, att hittar nåt annat också nu, om kan inte jobba på hotell nu. Det skulle finnas nu mer jobb på hotell, men de bokar inte mig in. Kanske kommer att jobba på söndag nu, M frågade om har planer på lördag , att kanske han kan ta J . Jag sa, att vet inte, för att om jag få socialen, då vill åka till Tallinn nu i helgen. Kollade biljetterna, kostar ca 800 krona. Det är mycket. Vi ska få se. Men nu är orolig på riktigt, om det kommer ingen pengar nu in imorgon. Jag mår så dåligt redan. Men kan idag köpa lite maten i alla fall. Ska gå träna idag igen, det ska bli en 20 min pass, men snabbare löpning nu idag. Sen kan gå handla lite. Måste bara planera extra nu, hur klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0