27.mars

I morse vid kl halv sju han svarade, att han har ingen sjukdom. Blev glad såklart, att han svarade . Tänkte redan igen, att han kommer inte svara, men han svarade. Men jag skrev bara tillbaka- bra, då r vi båda friska. Nu är det bra att veta, att han är inte heller smittad. Men att han själv ville testa nu, det visade för mig, att han bryr om mig och om sig själv. Nu bara måste ta det lugnt med honom. Att inte börja ofta skriva honom, men snart kommer jag skriva honom nu. För att vill träffa honom nu nästa vecka. Men jag väntar min besök av lingon, som är inte börjat, men känner , att det är på vägen. Sista dagarna har mått så dåligt nu, om det beslut vad har gjort. Hur kommer jag klara nu mitt liv. När har ingen inkomst. Jag bara vet inte. FK ringde idag , och sa att få nästa vecka pengar, då kan betala lite räkningar. Och ser ingen pengar av socialen, nu måste bara acceptera ,att de betalar ingen, för att idag de skulle varit pengar på konto, men det finns inget. Och säkert kommer idag brev om det. Men nu har la upp böckerna för 1500 krona, men kommer ju säkert inte kunna sälja nu allt, men hoppas att några böckerna kan sälja. Behöver nu pengar för maten. Nu kommer inte betala mina lån och krediter, de måste betala nästa månad dubbelt nu, det betyder att måste få in pengar nu nästa månad. Jag kommer ju igen att ansöka socialen nu, om jag få inte för mycket nu slutlönen. Nu kommer på måndag eller redan imorgon att mejla de, och skriver brev också nu. Då har liten chans att få pengar redan den 16 april. Men nästa vecka kommer nu kontakta ams, kanske måste gå dit igen, måste söka a-kassa, men de kommer inte betala igen, jag vet. Bara bråka med de. Och söka jobb vidare. Har ansökt några jobb, kanske de kommer kontakta mig snart, men tror inte det. Det är svårt att hitta jobb. Bara om jag få jobba nu mer på hotell, men det ser inte ut så ljust, de bokar inte in mig. Ska fråga M, om kan jobba på söndag. Vet inte. Har så tråkigt, att inget att göra. Lämnade tillbaka böckerna också, nu har en kvar, sen kan lämna detta också tillbaka. Nu måste bara bita ihop, och vara stark. Vill inte för mycket kontakt , när mår lite dåligt. Nu hoppas att kan sälja lite böckerna, att få lite pengar in. Nu på kvällen blev IGEN arg på J. Hon bara förstår inte mig, hon bara lyssnar inte mig, att blev arg på henne. Sa, att hon kan flytta till pappa, att mamma vill bara gå , och aldrig komma tillbaka. Jag bara skrek på henne. Jag bara orkar inte mer. Det är så lätt att bli arg på henne, jag försöker jag försöker, men det räcker inte för henne. Jag hata just nu mitt liv så mycket, just nu när har ingen råd att leva normalt, att inte ha mat hemma. Hatar det, hatar allt, ibland bara önskar att kan dö...såhär dåligt mår jag ibland. Men jag måste fortsätta att leva, men det är svårt, när man mår dåligt, vill vara bara lycklig, vill inte vara mer ensamma. Det allt måste vara därför nu, tiden bara går, och jag är ensamma. Det finns ingen, som kan vara med mig. Jag har bara T, vill vara bara med honom, vill inte mer träffa nån annan. Men det går inte som jag skulle vilja, mellan oss. Om vi kan bara sitta ner, och prata. Jag vet inte, om han kan träffa mig nästa helg nu eller inte. Jag ska fråga honom nu när ny vecka börjar. Han ska jobba nu helgen, då är han ledig på måndag, kanske då har han lite tid. Han svarade imorse, då han har inte glömt bort mig. Och att han är frisk, det känns lättnad. Och nu jag bara hoppas, att han kommer inte ha sex med nån annan nu, när vi kommer träffas. Vet inte, om han vill med mig nåt seriöst eller bara ses, och ha bara mysigt. Han har sagt ju, att han vill hitta nån seriöst, är jag det för honom nu. Vet inte, vi måste prata om det . Vill inte tänka på honom hela tiden nu. Måste släppa honom lite, men det är svårt, när man saknar honom, men jag skriver inte honom, vad jag känner, skriver inte att tänker på honom eller saknar honom. Men jag vill träffa honom mer, såklart vill jag att det blir vi två. Men det kan visa bara tiden, kanske han är osäker, behöver mer tid, att lära känna mig, om jag är nånting för honom. Nu måste hämta lite tvätten, och sen sova också, för att imorgon ska jobba. Fick sms, blev glad, för att det kommer lite mer pengar nästa månad, och hoppas få jobba på söndag också kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0