28.mars

Jag är trött.... J somnade för halv timme sen bara. Jobbat idag, klarade i tid, men det var mycket idag, att är ganska trött själv. Efter jobbet hämtade J, sen kom hem, fixa maten, sen kom M hit, passa J. För att jag tränade. Sprang idag ca 3, 7 km utan rast, bara sprang hela sträckan. Nu har jag duschat och tänkte också gå och lägga mig kanske. Tänkte fråga redan nu T , om han har planer för nästa helg. Men nu tänkte, nej, jag ska vänta tills imorgon. För att tror att han är ledig imorgon kväll, och kanske kan chatta med honom då, vet inte. Tänker ju så mycket vad skriver nu. Vill inte skriva för mycket. Om jag frågar nåt, då kommer han ju svara nåt. Men om skriver för mycket , då kommer han inte svara så snabbt kanske. Nu imorgon tänkte fråga bara , om han har planer, inget mer. Ja, och sen han fattar direkt att vill ju ses. Men vill han , kan han träffa mig. Jag vill inte ju pressa honom för mycket nu. Att börjar nu skriva hela tiden, om han svarar inte direkt . Ingen socialen heller idag... ingen pengar, måste vänta när kommer bostadsbidrag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0