2.mars

Nu har hunnit duscha och redan städat hemma, känns bättre nu. Men själv mår inte alls bra, mår jätte dåligt, kunde inte sova igen i natten, började gråta igen. Han svarade igår, men hade inte tid att prata med mig. Nu skrev honom, att har inte kunnat sova två nätter, att mår inte bra, att saknar att prata med honom. Vet inte, när han kommer att läsa det. Jag tänker så mycket på honom, saknar honom. Vill bara krama och kyssa honom, jag vet inte varför. Jag är kär i honom. ,men kan inte tänka för mycket för honom nu. Om vi kan bara prata , behöver prata med nån just nu. Denna vecka har varit så jobbigt nu, och idag är det andra mars, jag saknar min ängel så mycket, vill ha tillbaka henne( honom). Varför det måste vara så svårt just nu. Om man bara kan glömma bort allt, och bara gå vidare. Men det kan jag inte, inte än. Vill inte vara ensamma mer, aldrig mer. Måste hitta på nåt idag, räknar mina pengar , vet inte när får mina bostadsbidrag, att betala min hyra, som åker in till inkasso, nu nästa vecka. Varje krona måste räkna. Och måste börja läsa nu anatomi, fysiologi. Kollar om det finns att låna boken. Kan inte vänta , när kommer min boken. Tände nu mitt ljus här i köket, och saknadet är stort just nu. Han hade läst min meddelande nu, halv timme sen, men han svarar inget, och vill inte själv börja skriva igen. Jag skrev hur mår han, han kan ju svara. Men skrev ju att mår inte bra, att har inte sovit två nätterna, att saknat att prata med honom. Vet inte, kanske skrev lite öppet honom nu, att han blev rädd. Han kommer svara , när han kan ju. Han bor inte ensamma, han kan inte alltid svara ju. Men vill ju prata med honom, vill ringa honom, bara att höra hans röst. Vet inte, när han kommer att svara. Vill inte ju tänka för mycket för honom heller nu. Nu ska börja lagga maten, sen börjar igen plugg lite. Har tagit mina papper nu, och såg vissa termer, som måste vara bekanta, men för mig är de nya ord, då skriver ner de, som vet inte vad de betyder. Om förstår inte de, då kommer inte förstå boken och texten. Klockan är sju på kvällen, han svarat inget, nu skicka nytt, om han kan prata innan han ska till jobbet. Men hans mobilen är offline. Tror han redan på jobbet. Jag vet inte, om han kommer svara nu nåt, jag vet inte. Jag vet inte vad ska göra med honom. Det finns ju med honom nånting, jag har denna känsla, det är nånting mellan oss. Men hur skulle det börja funka, OM det kommer bli nånting mellan oss. Jag vill bara, att han kan visa ut mer, att han har känslor mer. Hoppas att han svarar nåt, och han har inte för mycket jobb ikväll. Jag vill ha honom, jag vill träffa honom, men hur. Hur seriöst kan jag ta honom. Jag pressar honom redan nu för mycket. Bättre att ge honom lite mer tid, luft, inte börja bomba med nya meddelande. Han svarar , när han har tid. Han har ju eget affär, som tar mycket tid för honom. Jag är rädd, att han försvinner igen, han lämnar mig, jag vill inte, kan inte släppa honom IGEN. Jag kan inte, vill inte ge upp ju. Om han kommer svara nåt, då kan han göra det efter klockan 10 kanske. Men samtidigt jag tänker ju, att vi bor för långt från varandra. Han lämnade mig för två månader, bara lämnade mig, och nu säger han att han kommer inte lämna mig, inte försvinna. Jag vet inte, vad ska göra med honom. Jag är kär i honom på riktigt. Och just nu, när jag behöver nära mig mest nån. Jag bara gråter nu. Jag kan inte vara utan honom, vill bara honom. Vad är det som händer nu. Och nu har jag ju T, som vill ha kanske nåt seriöst med mig med. Jag kan inte ha båda två. Måste jag välja nu...jag kan inte. Vill ju båda, men vet inte, vad de vill. Om jag skulle måste välja nu nån, då skulle välja O, för att känner med honom nåt mer. Men han är inte här....jag vet inte vad ska göra. Kanske måste släppa honom, och välja T. Jag vet inte ju honom, om han vill nåt mer med mig, eller bara ha kul. Känner inte honom än så bra. Stänga av allt, och vara själv kanske några dagar. Men det kan jag inte. Nu ska vara med J lite, hon känner sig ensamma, och jag tänker, att hon skulle inte varit ensamma, hennes syskon blivit denna vecka sex år gammal......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0