30.mars

Idag mår lite bättre. Städat hemma, lagar maten nu. Snart ska gå träna, och måste ta J med nu. Skickade sms till M, att J vill vara hos honom, men han svarar inget. Väntar tills kl. 14 , sen går ut med henne. blir jobbigt att träna nu med henne. Vet inte, om T kommer svara nåt nu till mig mer idag eller inte. Tror att han jobbar idag på morgonen, sen är han ledig på kvällen och imorgon. Om vi bara skulle kunna ses. Men har J ju hemma, det blir jobbigt. Nu ska fixa maten. Har varit ute med J ca en timme, och sprang, men inte hela passet. För att J orkade inte hela vägen. Men sprang ca 3, 2 km. Då känns det ok för mig. M har inte svarat ingenting, han vill inte ta henne bara så lätt. Han svarar inget nu. Men det spelar ingen roll just nu. Nästa helg kommer vara utan henne, och hoppas att få jobba. Tråkigt att kan inte träffa T bara. Han inte varit på FB. Måste försöka att vara utan honom, men det går inte. Min soffa kan komma nästa vecka, då kommer säkert skicka nån bild till honom nu också. Äntligen få man hem soffa, kan vara lite mysigare hemma, och sova äntligen på soffa. Tiden bara går, måste klara mig nu nästa vecka. Har tagit lån för två tusen nu, men vill betala tillbaka utan ränta nu inom två veckor, om bara kan. Men nu är rädd, att det pengar kommer, och går direkt till banken. Har inte betalat för de nu. Först måste köpa maten nu hem. Har ingenting nästan hemma, vill inte höra J, att hon är hungrig, och måste svara att mamma har inte pengar...det är svårt för mig och för henne också. Nu ska gå duscha själv, J är klar där nu. Kvällen, J somnat. Jag bara surfa lite runt. Tänkte kolla lite mattor här nu. Och kan inte lämna nu detta. Vill åka till Tallinn, och har hittat kryssning för 240 krona nu. Vill åka nu, men vill inte åka bara med J. Ska fråga om nån vill åka med, men vill inte säga det till J. Vill att det ska bli överaskning för henne nu. Vill gå, och köpa lite spirit där ju. Vet inte om ska fråga T om vodka, eller låter bara vara det. Kan ju fråga honom, om han har nån favorit, eller kanske ska göra present. Då kommer han direkt till mig ju, kanske. Vet att han älskar rysk vodka. Nu på måndag har mycket att göra, måste ju meddela gammalt jobb om min besked nu. Det är så jobbigt, så tänkte skicka ett mejl bara. Jag klarar inte att ringa just nu, när har mycket att tänka på. Och sen skicka mejl till lärare, och sen till gruppen också. Det blir jobbigt dag imorgon. Men hoppas nu bara att nästa vecka blir det bättre nu. Och att kan jobba nu mer än bara en dag bara. Har tagit bara ledigt på torsdag , andra dagarna kan jobba nu. Det kommer bli tufft nu, när kan jobba bara lite, men kommer söka annat jobb, och söka igen socialen . Och nu kommer jag skicka in tidigare ansökan. Men om jag få nu sista lön, och det kommer överstiga detta summa, då få jag inget. Nu tror inte mer, att jag få nån bidrag nu denna månaden, för att det kan inte ta så lång tid. Jag skulle fått redan, men har inte än fått. Då är det kört för mig. Måste bara klara mig nu fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0