31.mars

Sista dagen i mars, sen kommer nästa månad och sen kommer maj...då fyller jag år. Idag kommer det bli en jobbigt dag. Nu har skickat meddelande till lärare, och måste meddela min gruppen om det också. Vet att de kommer skriva nånting till mig, men kommer inte svara på det. Vill inte. Skickade även mejl till gammalt jobb nu, nu har jag sagt upp mig. Vet inte om måste skriva extra papper med namnteckning till de. Det var jobbigt beslut, men det var dags för mig att gå vidare. Vet inte vad kommer de svara nu om det. Jag är ledsen för att det varit mitt första jobb, som hade jobbat nu nio år. Det gör ont i hjärtat såklart, men det är livet. Det är så mycket som händer med mitt liv. Önskar bara att komma på gång med allt nu, att bara få livet ihop. Det är svårt nu när har lämnat igen mina studier, jag ville inte göra det, men måste . Vet inte hur livet ser ut om ett år. Men hoppas det är bättre än just nu, när känner mig så ensamt , ledsen. Jag vill bara vara lycklig, vill ge ett bättre liv för J. Känner mig nu just sista tiderna så nere, efter det när började studera, och allt började känns så fel. Och det allt, med alla killarna, som har träffat. Alla som träffat, bara använder mig, ingen för mig, som kan bli tillsammans. Ingen mer dejtande på nätet nu för mig. Nu är det slut. T är sista som träffade på nätet, och jag önskar ju att det blir nånting seriöst med honom. Om kan bara prata om det allt med honom, men börjar känna, att även han vill inte nån seriöst, vet inte ju, att han vill ha sex, som alla andra. Men när han var här, jag frågade ju honom. Och han svarade, att han skulle inte åkt till mig bara för sex, om han skulle ville ha bara sex, skulle han inte stannat så länge hos mig....Nu kan det bara tiden visa, hur det kommer bli mellan oss. Just nu vill hålla lite avstånd av honom. Vill inte börja fråga så mycket, när vi kan ses. Det visar bara att jag vill ju ha sex med honom. Bättre att inte skicka för mycket meddelande nu till honom. Ta det bara lugnt nu. Fick sms, att fick betald mitt lån nu. Nu kan gå och handla maten, jag är så himla hungig , ingen fukost ...nu ska gå handla lite maten. Det kom ingen pengar än, det kommer mellan kl 16-18. Måste vänta så länge nu, är hungrig... Jag bara gråter och g råter nu, jag har skrivit nu till FB om det , vad har gjort, att har sagt upp mig. Vet inte, det kan komma nu problem om det, är rädd, men tänker inte om det nu. Måste bara vara stark nu. Jag vill ha bara min pengar nu, vill att socialen skickar pengar nu, men ser att kanske har fått avslag nu. Men de skulle skicka ett brev om det då. Väntar nu vad mitt jobb svarar, de kan skicka ett mejl snart. Jag mår så dåligt just nu, hela det mitt liv, vad har levt här. Jag vill inte vara ledsen nu, men det är jag. Jag vill leva ett lyckligt liv, vill inte mer gråta, vill inte mer må dåligt. Jag saknar honom så mycket just nu, vet inte varför, men få inte ta kontakt med honom just nu. Vill ju chatta med honom, men han har inte tid för mig ju. Han var online redan, vill skriva nåt till honom.... Jag blir galen snart. Efter det när skrev detta på FB, kom kompis från Estland störa mig, och sen kom mamma. Jag klarade inte att prata om allt just nu. Mår så less just nu. Fick mejlet också nu från jobb, måste lämna mina kläderna till kontoret... Jag vill äta nåt, är så hungrig just nu, måste hitta nåt att äta, vill ha pengar nu... Jag skriver och skriver igen så långt. Jag ska jobba imorgon och på onsdag. Jag är så glad, att få jobba nu. Och hoppas att få min anställningspapper nu också denna vecka. Tänkte fråga det nu. Behöver jobba nu så mycket bara kan. Ingen skola mer, nu är det bara jobb som gäller. Jag vill vara glad , vill leva ett lycklig liv nu. Men vill inte vara ensamma nu mer, nu vill vara med honom . Jag kan inte bara hålla bort från honom. Såg att han var online, då skrev hur det går dina löftena innan semester. Vet inte när han kommer läsa detta nu, om han bara svarar nu på det. Ah, vill bara chatta med honom.....hålla kontakt. Vill inte ju störa honom. Men nu frågade nånting, då skulle han svara nåt, men det kan ta tid nu, när han kommer att svara. Kan inte bara vara utan honom. Nu ska läsa lite istället, att vänta nu honom att han ska svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0