3.mars

Jag mår lite bättre nu. Idag ska J till pappa, och han ska lämna henne till skolan imorgon. Känns ok för mig, för att behöver börja läsa nu anatomi boken. Min har inte än kommit, men ska läsa den andra, som lånade., att komma igång lite nu. Det är svårt redan nu. Igår han svarade, han var uppdagen, de hade nån musikfestival där, och mycket folk . Vet inte hur ska det bli med honom. Jag vill ju träffa honom nu, bara honom. Vet inte än om kan träffa honom. Bara tiden kan visa nu , hur det blir. Nu lite lek med J, sen tänkte ansöka studiemedel, jag måste ha fått nu det sista poäng väl. Behöver pengar nu. När jag ansöker, då kommer det ta tid, innan få svar. Och det kan vara ju "nej". Men hoppas att få studiemedel redan 25,mars, då kan andas ut lite, och hoppas att få börja jobba nu. Fick besked om min studieuppgift, och blev igen underkänd. Fattar inte, vad jag skriver fel, samma sak, måste analysera....blev så ledsen nu igen, att blev arg på J. När måste hinna göra det nu, vill att en sak är klar, då kan gå vidare, vet att måste göra om nu boken också, helt säkert. Ska fråga nu lärare, vad hon menar, att skriver fel, det är bättre. Annars blir helt galen bara. Måste stänga data nu, kanske snart ska lämna J. Måste smälta detta formalia bara nu lite, och ska göra klar det nu i helgen, när har inte j här. Måste klara nu det, jag vill inte ge upp nu.... saknar honom nu att prata med. Vill gå till honom, vill flyga nu till honom, bara honom vill vara med....min O. ..... Nu är ensamma hemma, lämnade J till M. Det blev stor utbrott med J idag. Jag klarar inte mer, ibland blir jag bara arg på henne, jag kan inte vara. Och särskilt nu, när jag har det svårt med allt. Vill vara bara lycklig, vill inte tänka inget negativt. Tänker hur jag kan klara mig bara , med skola, att nu igen måste göra om min uppgift. Nu ska fråga lärare vad skriver jag fel, måste förstå, vad jag måste skriva om. Eller hon bara vill inte att blir G. Och nu hade min boken kommit, och hämtade ut det redan. Ska börja läsa det snart nu. Såg att O hade online, men han svarar inget. Han måste vara uppdagen. Måste ge honom luft, jag börjar tänka att jag pressar honom för mycket. Nu är nästan en timme, han inte varit där. Han svarar när han har tid. Måste ta det lite lugnare med honom bara. Men jag vet en sak, att jag är kär i honom. Varför kan inte bara släppa honom. Vill träffa honom så fort bara vi kan. Måste få bara veta, när kommer han att åka till Turkiet. Då kan boka mina biljetterna också, de är redan dyra för mig. Behöver pengar bara, kan inte boka de nu. Men först måste kunna betala hyra nu snabbt. Sen måste se, hur klarar jag allt. Nu ska börja läsa nu, om bara kan konserterra mig, utan att tänka på honom.div>
 
Nu kan det vara över med O. Han läste nu min meddelande. Och tror inte att han svarar nåt till mig. Men hoppas att han tän. ker nu lite på det , vad jag skrev honom. Han vet att har riktiga känlorna med honom. Jag kommer ju sakna honom säkert nu. Men det känns lättnad att skrev vad känner. Vill nte hålla mobilen i handen och läsa hsns namn. Men har pratat med T,,och vi kommer att ses i helgen , hoppas ja. Vi bestämde inget nu , men ska prata när helgen närmar sig. Kanske det är bättre att ge chans till T. Vill ju veta vad han vill. Kanske det kommer att klicka nu mellan oss. Nu måste försöka att sova , men kan inte , jag vet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0