4.mars

Nu är han borta från mitt liv, han sårade mig IGEN. Han svarade ingenting tillbaka, då han har inte samma känslorna. Det gör ont i hjärtat just nu, men kan inte göra mer. Han vet nu i alla fall, att har ( hade ) känslorna med honom, men han, vet inte varför han gör illa mig....bara glömma bort honom och gå vidare. Men vill inte hoppa för mycket nu på T, att han kommer hit nu i helgen. Måste börja plugga igen, i går läste början , och det var så himla svårt att förstå vissa sakerna, nu måste börja med celler. Men klarar det , jag vet. Måste bara nu plugga, och inte mer tänka på O. Måste blåsa bort honom i min huvudet. Sen ska gå trådning av bryn idag. Vill fixa de, att sen kan ta hand om de själv nu. Läste , att man ska plocka varje dag lite bryn, att de ser finare ut. Vi ska få se, hur kommer se ut. Hemma igen för några timmar sen redan. Jag var och fixade mina ögonbryn, som blev ganska ok nu. Nu måste börja att plocka de lite varje gång, då ser inte ut så full. Kom hem, handlade, och nu sitter i boken, och fattar nästan ingenting, alla är så svåra ord. Lite jag förstår, vad det står. Men nu kom till Dna och Rna, och måste definiera de nu. Det är svårt. Snart måste hämta J nu snart, att hinna till träningen. Ska ta lite mat till henne, hon är alltid hungrig efter skolan ju. Sen kommer själv hem, och sen hämtar M henne vid kl 19. Det är lättare för båda. Igår prata med honom, att han kan hjälpa mig, om behöver med J. Han vill inte ha henne varannan vecka. Jag sa, att ok. Nu måste planera mycket, för att fick min boken idag, och har mycket kvar att läsa, måste vara klar på torsdag. Hinner inte med allt så klart. Kanske har tid efter torsdag också nu. Men nu vill förstå allt, annars blir det jobbigt för mig. Tänker fortfarande på honom, men nu han har inte svarat ingenting, och ingen ide att bomba honom. Nu är det han som måste göra nåt, om han vill bara, men tror inte att han vill nån kontakt med mig. Nu är det bara T som gäller. Nu vill träffa honom igen. Glömma O bara, men kan jag det...det gör ont i hjärtat. Men nu skrev igen honom- att förlåt med alla meddelande , om störde dig, hoppas du mår bra. Det var allt. Men han bryr inte om mig mer. Han skulle svarat nåt igår, vi har haft kontakt varje dag, men igår det var jag som bombade honom med meddelande. Han svarar inte mer mig. Det gör så ont för mig nu, men jag måste vara stark nu. Och nu tänker inte att åka till London i maj. börjar tänka att åka i juni kanske , S frågade om vill följa med. Kanske det är bättre, att åka med de. Då har jag skola slut, och behöver lite semester också. Måste bara börja få nån inkomst nu, annars kan inte åka ju. Eller börja jobba mer, men vet inte hur hinner med allt. Sista kurs är inte så lång. Ja har för starka känslorna med honom, jag bombar honom igen, frågade vad hände med oss. Han svarar inget, han har glömt bort mig, som han gjorde två månader sen, men vill inte förstå det själv, men varför han svarade då när skrev honom, och vi pratade med varandra så öppet, vad är det fel med honom. Jag kan inte glömma honom, för att tänker på honom för mycket, saknadet är så stort just nu. Nu är det gått en vecka, när jag hittade igen honom, och nu är han borta igen. Det måste vara med honom nånting, han berätta hur är brittiska tjejerna, att han gillar inte de osv. Men han är själv problem, för att han jobbar ju för mycket. Men han kommer ju sälja sin affären nu snart, då han ska inte vara så uppdagen. Men då åker han ju till Turkiet. Och nu tänker inte åka dit i maj, ingen ide. Och vi kommer inte träffas, om jag kommer dit nu. Jag vill bara gråta nu, det gör så ont i hjärtat just nu. Jag vill inte känna mig så ensamt , vet inte hur det går nu med T. Vill ju själv nånting mer än vänskap, vet inte om han vill ha samma. Eller bara ha sex, som alla andra. Om det skulle bli nånting mellan oss, om vi skulle bli tillsammans, Han gillar ju J redan, igår sa hon, att hon är det finaste dotter....J badar nu, sen hon ska sova, och jag ska läsa, blir galen här, att läsa det allt, det är svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0