5.mars

Det är onsdag, är hemma, och måste plugga nu. Imorgon det är grupparbete en timme nu. Jag vill ibland bara gråta. Igår fick veta, att tenta svar får man efter 17. mars nu. Måste det ta så lång tid, då får jag inte än ingen studiebidrag, och är tvungen att ansöka socialen, vet inte om jag får nu, när får ingen studiemedel, ska lämna in papper för det också, att får ingen studiemedel nu. Och jag, som tänker att åka i juni till England nu. Behöver pengar, för att vill göra nånting, vill också att resa ju. Se lite runt nu. Och behöver pengar, behöver jobba nu, och kanske måste börja ansöka jobb även, när har ingen skola. Jag orkar inte bara. Vill bara kasta allt. Och kan inte glömma O, tänker hela tiden på honom, kan inte plugga utan att tänka på honom. Vill glömma bort honom bara, vill gå vidare, utan att tänker på honom. Han lämnade mig andra gången nu, jag är inte värd honom. Nu ör det bara, inte mer kontakta honom. Men jag vet, att kommer att skicka meddelande , när han kommer fylla år nu snart. Samtidigt börjar tänka mer om T , att träffa honom nu i helgen. Hur det kommer bli, om han kommer nu hit igen. Jag hoppas att han kommer, och vill att det blir nu nånting seriöst mellan oss, nu vill ge allt, att få honom, ingen annan. Vill bara vara säker, att han vill samma som jag. Jag vet, han kommer om han vill nu vara med mig. Det är onsdag idag, och kanske imorgon han kommer svara nånting. Vem vet, vill ju veta, då kan börja lite planera, hur vi kommer att ha då. Nu ska försöka börja plugga lite.... Klockan är över 7, och kan inte komma över honom, skickade såklart ny meddelande- att stör inte dig mer, att ta hand om dig....Det gör ont i hjärtat mycket just nu, vill bara komma över honom, men hela tiden kollar, om han varit online. Idag kollade hans namn, och det kom badoo fram, och han inte varit där inte efter det när vi började igen chatta. Men han går säkert tillbaka, och han träffar säkert tjejerna ju också, men han säger inte mig ju. Jag vet inte mer, vem han är. Varför blev kär i honom? Varför det hände med mig . Måste ta det lite lugnare. Idag har skrivit ganska mycket nu, har en del att skriva nu, kommer att ta det i helgen nu. Imorgon kan ta upp på gruppmöte, och sen har resurstid på fredag också nu. Vill helst vara klar med detta i helgen. Vet inte om orkar skriva nu formalia, eller inte. Vi ska få se, hur hinner med allt. Och helgen närmar sig, vet inte om T kan och vill träffa mig nu eller han har andra planer nu. Men hoppas att han kan ses nu i helgen. Imorgon ska fråga honom kanske. Vet inte om han ska jobba eller inte, men tror att han jobbar ju. Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0