6.mars

Torsdag har kommit. Igår ju var min sista meddelande honom, och kollar ju hela tiden, om han varit online. Och han var igår online senast halv åtta på kvällen, inte mer. Det känns lite konstigt för mig. Han brukar vara hela kvällen online. Eller han träffade igår nån tjej kanske, vem vet. Men det spelar ingen roll, jag måste gå vidare, men det gör ont lite. Idag efter skolan köpte två flaskor vin nu, imorgon vill börja dricka nu. Kanske kommer att skicka en bild till T imorgon. Vill ju veta nu, om vi kan ses( vill vill vill ) . Om han skulle bara veta, hur jag börjat sakna honom. Om han vågar att komma hit igen. Jag har ingen aning nu, om kommer jobba nu i helgen eller inte. De kan skicka meddelande ju , eller bara ringa. Men tror inte att de kommer ringa nu, för att måste ju jobba först med nån annan, sen de kan se, om får jobba eller inte. Jag måste ju få jobba nu, behöver pengar. Ingen bostadbidrag, inte än. När kommer de skicka, hoppas att senast på måndag. Måste betala ju hyra nu på en gång. Tror inte att får studiemedel , inte än. då måste ansöka igen socialen , det är tråkigt. Just nu hoppas jag, att kommer inte vara ensamma i helgen, att T kommer, eller han bjuder själv mig dit, vem vet. Jag orkar inte vänta , när han kommer att svara. Kanske han jobbar idag , kanske. Om vi kommer att ses, då kommer att ses kanske på lördag eller på söndag. Vill vara med honom, kanske det kommer bli vi två, hoppas jag i alla fall. Nu måste plugga vidare, imorgon är det skola, sen är jag barnfritt. Jag har skickat en bild till T nu, men mina alla vin. Och frågade om han vill dela med mig, eller ska skaffa vodka. Nu väntar vad han kommer att svara på det. Tror att han jobbar nu sent på kvällen, för att han har inte visat på FB, att han tränar, som han gör alltid på FB. ..men saknar ju O, han var online igen. Men nu måste komma över honom, vet inte hur kan komma över honom, men måste göra det nu. Snart kommer J hem, måste läsa vidare, men tar en paus nu. Imorgon hon ska till skolan, sen är jag barnfritt. Men måste köpa själv nu present till Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0