7.mars

Fredag har kommit och är ensamma, och jag har så himla tråkigt. Vet inte vad ska göra. Snart börjar att tvätta, sen laga maten. Vilade lite. Måste börja läsa nu, men tänkte idag öppnar ingenting, vill bara vara utan att tänker på att plugga, men helgen tänker ta allt nu genom, vad har skrivit ner. Igår chatta med T, och kan hända att han kommer imorgon, OM han hittar nån annan tvättid. Han vill komma. Men imorgon det är mello, först han sa, att han kan komma kanske efter tvätt, som han skulle haft imorgon tills klockan 22, men berätta, att det är mello, och vill kolla det. Han måste kolla det också, och sa, att han ska göra allt, att bara hitta annan tid. Vet inte, om han hittar ny tvättid. Då få man se, om han väljer mig eller sin tvätt. Men vill inte börja hoppas. Jag sa, att kan komma själv till honom, men han svarade, att han kan komma. Vet inte, om han har nu tvätt, skulle passa för mig att åka till honom, men ser ut, att han vill inte att går dit. Jag vill träffa honom nu, köpte två flaskor vin också , att dricka med honom. Tänkte öppna en flaska nu ikväll, dricka lite. Köpte vitt och rött. Rött vin köpte, som O rekommenderade mig, när frågade honom. Tänker lite på honom, men försöker , att komma över snabbt. Och idag började denna latin på kik chatta, men varade inget just nu. Han vill ses säkert, men jag vill inte ses honom. Vill ju träffa nån, just nu är det bara T, som vill träffa nu. Han sa, att han ska till sin goddotters mamma fira med några vänner. Tror att han jobbar idag hela dagen, han inte varit FB. Och vill inte börja chatta med honom heller. Nu ska få se, hur det blir med honom. Hoppas , att han kan komma imorgon, om han säger, att han kan ej komma, då kommer bli ledsen. ..... Klockan är bara 17, och började gråta igen, saknar O just nu så mycket. Jag loggade in badoo, och kollade såklart honom, men han inte varit online inte efter det, när vi började chatta där för en vecka sen, men såg att han varit ganska aktiv i februari. Han har säkert träffat ju nån där, tror inte att han träffar ingen , och kanske han träffade nu nån annan, och vill inte såra mig, men det gjorde han IGEN. ,..och det var sista gången för mig, att kan förlåta honom, nu är det slut, vi kommer inte bli tillsammans, det kommer inte funka såhär. Jag som trodde, att han varit seriöst alltid. Nu kan inte mer lita på honom, och ingen annan heller. Det finns ingen för mig, bara en, som kanske bli mer, eller inte , vet inte. Vill ju ta med T nästa steg. Vill ses igen, och vara lite närmare varandra. Jag kan tänka mig, nu om han kan ej komma imorgon , då kommer bli ledsen, Måste bara vara lite lugn, och vänta, vad kommer han svara nu imorgon. Vill inte bara vara ensamma. Mamma skickade redan nu pengar lite, laddade mitt kort bara nu, men ska hålla det tills måndag nu, att inte åka på söndag. Bara att få nu bostadbidrag, att kan betala hyra, och att få studiemedel nu, annars det är kört med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0