8.mars

Jag visste, att det kommer hända det. T fick ingen annan tvättid, men om nån missar sin tid , då kanske han kan komma i alla fall. Jag visste det, jag kände så, att jag kommer att vara ensamma nu ikväll. Min vecka började, att gråt, och min vecka slutar att jag gråter. ....Igår öppnade badoo igen, och nu såg, att O hade kollat min konto...jag hade ju en gammal bild där. Jag saknar honom just nu så himla mycket, jag vet inte hur kan klara mig. Jag måste komma över ju honom. Men hur , jag hatar det, jag hatar alla män just nu. Det finns ingen för mig bara. Jag bara vill inte vara ensamma, vill ha nån , vill hitta nån, att inte känna sig utanför med allt. Men det kommer ingen till mitt liv just nu. Jag vet inte, om T, om det kommer hända nånting mellan oss. Jag vill ju börja med honom, nånting seriöst, men vet inte, hur seriöst han tar mig ju. Om vi kan ses, om vi få lite närmare kontakt med varandra bara. Måste börja läsa lite, men vill inte, kan inte koncentrara mig inte alls.... Jag kunde inte vara, nu skrev till T- annars kan komma till dig, om du vill. Men tror inte att han vill att ska komma dit. Han är rädd kanske , att bjuda mig dit. Men vem vet, nu vi ska få se, om han är riktigt intresserad av mig nu att ses, att ha närmare kontakt eller inte, om han säger nu, att det är ok, att kan komma till honom nu. Nu ska plugga lite. Han kommer inte såklart, han måste tvätta ju. Jag förstår det, måste ta annan tid nu. Men skrev nu sist, om han har tur då kanske han hinner till mig, när mello börjar. Men han hinner inte ju. Har pluggat idag, men det går sakta. För att tänker , saknar O just nu så himla mycket. Och var på badoo, och skrev honom, men han kommer ju inte att svara där heller nu. Har bara tråkigt, därför vill chatta med nån. Måste ta en sväng ute nu, sitter inne hela dagen ju. Jag var ute, känns ok, att få lite frisk luft nu lite. T ska gå till en polare nu , han hinner ju inte till mig, han skulle kommit sen, men han ville inte. Ok, säger ingenting om det nu. Tänker på O, vill prata med honom, vill bara honom nu, ingen annan, såg han var online whats app igen, men kan inte skriva där ju, skrev på badoo, vet inte om han läser nu där eller inte. Om allt skulle vara annorlunda, om vi skulle haft kontakt, om vi skulle träffats redan, om han skulle kommit hit. Han är osäker själv, vad han vill, och nu när han vet vad jag känner, han bryr inte om mig, jag får inte börja skriva honom. Men har alla känslorna kvar just nu, och det gör så himla ont. så mycket har han sårat mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0