9.mars

Söndag, hemma, vaken, tråkig. Skickade sms igår med T, han var hos nån kompis och drack mycket, att nu är han bakis. Jag är lite besviken och ledsen, att fick inte träffa honom nu igår. Jag ville träffa, han ville också, men han hade ju tvätten. Hur kan träffa honom nu, vill inte vänta, orkar inte vänta. Vill bara träffa honom, känna, om det finns nånting mellan oss. Vill ju att det blir nåt mellan oss, vill komma över O, det gör ont så mycket just nu. Varför? För att jag har känslorna med honom. Och det kommer ta tid, att komma över. Frågade S nu, vilken datum de planerade att åka till Wales, då kan börja planera också , vill inte vara bara hemma, vill också resa, det är tråkigt ensamma ju. Men behöver pengar för det. Jag måste få jobba nu. Om det kommer inte hända nu ingenting, då kommer gå tillbaka till Backman, kan jobba där i maj kanske, eller i april lite, att få pengar lite nu. Jag är stressad just nu så mycket, med denna kurs, det är så svårt att förstå. Förstår ju lite i alla fall, men alla de ord. Är rädd bara att ger upp nu snart igen. Men tänker att söka nu hösten till denna kurs för svenska. Då hinner ju tänka, vad ska göra, om känner att det är jobbigt ssk. Nu ska börja lite plugga , om kan . Ingen plugg , jag är kört nu. Började chatta nu med T, och han kommer hit nu. Han är jätte sugen på mig nu, tänkte att han skojar, men han var allvar nu. Vad ska jag göra nu med honom, fyn, varför han kommer, han vill ju ha bara sex nu. Hur han menar nu det, vill inte ha bara sex med honom, vill ha mer ju, men nu det kommer inte bli nåt mer. Och han är jätte snabb att åka hit nu. Vad jag gör nu, är ja helt sjuk nu, om det blir bara sex mellan oss. Han skrev att han vill ligga nu hela eftermiddagen med mig. Och han skrev. vad han vill göra med mig. Vi ska få se, vad kommer hända. .... Klockan är snart åtta på kvällen. Han var här ca 5 timmar kanske, han skulle stannat, men sa, att måste vara i skolan kl 8 redan, då det var bättre för honom, att åka redan nu. Jag ville ju att han skulle stannat, men han sa att han kan inte åka så tidigt, att det är bättre att åka nu. Vet inte vad han tänker om mig nu, om han vill ses igen. Han sa, att såklart han vill, att nästa gång han vill träffa mig med dotter. Jag vet inte , vad kommer hända nu. jag sa honom, att jag tolkar det att han kom hit att bara ha sex, men sen sa han att, om han skulle åkt att ha sex, han skulle inte åkt hit , och om han skulle viljat ha bara sex, då skulle han åkt redan tidigare. Men vi hade sex, och det känns bra med oss. Om det skulle växa nu nånting mellan oss. Just nu vet inte ju, och vill inte börja pressa honom, och fråga för mycket. Skickade sms, om han hittade motorväg, han svarade, och skickade video, när han körde bilen. Just nu vill inte tänka på honom för mycket. Men jag vill att det ska bli vi två, men vill han det, jag vet inte det. Bara tiden kan visa det. Mår lite dåligt just nu, för att vi drack nu två flaskor. Och han kör bilen, jag är lite orolig för det. Han skickade sms att han är nästan hemma. Jag skrev att vill träffa honom , men inte bara för sex, skrev puss o kram. Han svarade bara han förstår och tack. Nu skrev på FB och frågade nu direkt om han vill ses , inte som vänner eller att hålla kontakt ochvara vänner. Vet inte vad han kommer svara, men är bara osäker om han var serlös med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0