10.maj

Det är lördag redan, en vecka igen gått. Igår kom min väninna hit, helt plötsligt var hon bakom min fönster. Vi snacka länge, hade ingen vin skulle varit trevligare. Idag ska gå till henne senare på kvällen, kolla tillsammans mello nu. J ska med. Snart ska fixa paj, och sen köpa en flaska vin med, om de är öppet idag bara. Nu måste börja vara lite hårdare med J, tycker att jag är för snäll mot henne. Hon måste börja hjälpa till nu hemma. Men hon bråkar hela tiden nu, och sen vill hon att ska köpa godis idag. Om hon gör som jag säger, då få hon godis nu. Igår när A var här, vi satte i köket. Jag hade på fönster en skydd, att man ser inte in så mycket. A sa, men snälla ta bort det, då ser du ut. Tog bort, och började kolla ut killarna, hahaa. Då såg många killar ute. Vem vet, kanske det kommer nån snyggning förbi....igår när jag sprang , det var en söt kille med hunden. Jag har börjat att kolla runt, och le till killarna nu mer. Kanske det kommer nån på min vägen nu, när jag behöver det mest. Finns ute många , som ser "mig"...vill inte vara mer ensamma. Nu ska börja fixa pajen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0