12.maj

Nu vecka har börjat, och det blir bättre ju. Jag vet, jag känner. Igår kickade meddelande till T, bara skrev om han visste att hon som vann mello heter också Thomas, och sen bara frågade, vad han tyckte om låten. Han svarade mitt i natten, han visste inte om det, och han tyckte att det var rätt låt, att visa till världen, att alla människor har lika värde. Sen svarade tillbaka, och det var allt nu. Vet inte om det är nån ide, att fråga honom, om han har några planer för helgen. Men jag känner, om jag skriver om jag frågar, då kommer han inte svara ju...då blir jag besviken ju. Idag jobbade bara sex timmar, hoppas att imorgon kan jobba åtta timmar. Vill jobba ju åtta timmar nu, om finns möjlighet. Snart ska hämta J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0