13.maj

Jag är rädd.....för imorgon. Jag vet inte, om jag få besked om har hudcancer. Då kommer såklart bli ledsen, men det kan inte vara farlig. Bara att bita ihop, och gå vidare med livet. Rädd för detta ingrepp som händer imorgon. Det kommer ta ca 45 min, men kanske sen ¨måste stanna kvar där nu. Vet inte än om det. Jag skulle behöva nån nära mig nu, om det är det värsta nu. Jag addade honom, en kille som var intresserad av mig så mycket. Tänkte ge honom en chans, men jag vet inte om jag gör rätt nu. Han har inte skickat meddelande, men varför han accepterade mig som vän nu. Jag vet inte själv, vad jag gör, om kan träffa honom. Jag måste gå vidare , men vill hitta nån annan ju. Jag kommer säkert att imorgon skicka meddelande till T, fråga honom om han har planer för helg. Men han bryr inte om mig , tror inte att han kommer att svara nu. Han kan ta själv och plocka bort mig som vän. Jag ska jobba även nu på lördag. Tiden går, och jobbar nästan alla dagar nu, som har själv valt nu. Men nu imorgon , om måste komma tillbaka, då kommer igen ta en dag ledigt från jobb. Och det kostar nu extra , när är hos läkare. Nu tar faktura, betalar nu direkt, när få lön. Vill betala alla mina räkningar nu, jag har det svårt redan, att betala alla räkningar, det är jobbigt. Hur kan klara mig, nu har redan, att inte kunna köpa maten hem. Det finns mycket , som måste köpa , maten menade jag. Måste skriva lista nu, J äter så mycket nu., hela tiden bara hungrig. Men nu kommer jobba mycket, att klara mig. Men behöver också vara ledigt. Idag smsade M, att när i juli har skrivit. Svarade att i juli första vecka, ska åka med henne till Estland. Att han kan säga till fritids själv nu, när han kan ta henne. Han ringde, men svarade inte . kan inte prata med honom nu. Helg är ledig från J, men hon ska till kalas nu, måste köpa presenterna också. Extra utgifter igen. Behöver en rik man nu. Jag vill hitta nån nu, vill inte mer att vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0