14.maj

Snart är det dags att gå, måste väcka J snart, det är jobbigaste. När man vet att hon är trött. Hon somnade igår kl halv nio tiden. Jag fick sova lite, men inte så bra. Igår ville M prata med J. Inte jag. Blev igår så ledsen, att grät igen. För att kanske få veta idag, om jag har hudcancer eller inte. Jag vet inte om de säger det eller inte. Jag är rädd för denna lilla operation nu så mycket. Hoppas det kommer inte köra ont efteråt mycket, för att kommer ju jobba nu. Men läste att måste undvika aktivitet, ingen idrott i alla fall. Sen ska hem, tänkte låna en boken, men måste åka till Tullinge då. Nu är hemma. Det gick ok i morse. De tog bort bara en födelsemärke, svaret kommer om fyra veckor. Måste vänta nu. Och ta hand om såret väl nu. Och ja får inte träna nu sex veckor, blev lite besviken, att de är så illa nu. Såret läcker så länge nu. Om tre veckor måste gå till distriktssköterska som tar bort de små tråder nu. Jag har sagt tidigare redan och skrivit här, att kommer igen att skicka meddelande honom. Han skrev FB, att han har halsont, och hosta. Kommenterade" krya på dig", han tackade för det. Och nu såklart skickade meddelande, om han har planer för helgen, att kanske kan ses, att var länge sen när vi sågs. Men tror inte att han kommer att svara nu. Såklart han läste redan, men han svarar inte ju. Jag har inget att göra, inget. Han skulle svarat ju, men nej, han gör inget nu. Varför måste det allt vara så jobbigt nu. Att jag träffade honom, och trodde på honom, trodde att det blir nåt, vill ju träffa honom igen. Han har inget att svara, han vill inte mer att ses.....ingen ide, att fortsätta såhär. Men nu han vet att jag kan ses helgen, att han inte dotter, men det spelar ingen roll mer, ser ut i alla fall. Lämna honom och gå vidare. Snart kommer A hit, hon behöver att tvätta täcken, då kan snacka lite tjejsnack igen. Hon sa, att kanske kan vi gå ut nån gång nu. Hon berättade att hon är helt slut med sin man, att det går inte så bra mellan de. Kanske nu helgen vill hon gå ut, kanske bara här i Tumba, finns en krog här. Ska fråga henne bara om det. Lånade ny boken, jag älskar att läsa nu. Redan hittat nya böcker som vill läsa, men ta en bok i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0