15.maj

Jag är helt slut. Efter jobbet. Jag kan inte sova , det är jobbigaste av allt nu. Tänker nu hela tiden när få svaret. Om det kommer, att jag har ingen ju, som kan hålla min hand kanske. Tänker på T, varför han har gjort mot mig som han gör. Måste släppa honom nu. Jag frågade honom nu, och han svarade ju inget nu. Sett honom FB ofta nu. Jag bara får inte mer att skicka nya meddelande, han skulle svarat nu. Han gjorde inte det nu. Det är å jobbigt just . Vill bara inte mer att vara ensamma. Och kanske på lördag kommer att träffa honom, som visat sin intresse så länge mot mig. Vem vet, tänkte träffa honom igen. Vet inte, vad det blir. Men har inte bråttom. Snart ska J sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0