16.maj

Det är fredagskväll, och jag är så himla trött, att kommer sova snart. Efter jobbet var och ´handlade, och hemma har bakat nu två tonfisk pajer. Luktar gott. Nu har lite mat att frysa in, lätt att äta om J inte hemma. Tiden går så snabbt. Snart är det maj månad också över. Nu är det sommar på väg, och jag kommer bara jobba nu hela sommaren. Kommer att vara utan J en vecka, men då kommer jag att jobba såklart. Och då tänkte kanske kan ta en vecka ledigt i augusti kanske, kanske kan mamma komma hit. Nu har börjat tänka på riktigt, att köpa sängen nu. Jag bara kan inte mer att sova på soffa. Det är inte alls mer roligt. Och ska kolla upp nån hylla, att ha här hemma. Imorgon kommer jobba, sen tänkte gå till stan senare, kanske kommer att träffa en vän. Men han är helt galen , han redan frågade, att jag kan komma till honom. Han bara fattar inte mig. Jag säger , att jag kommer inte till honom, då säger, att jag litar inte på honom. Jag bara fattar inte, hur svårt är det at förstå mig också. Han vet, att jag har känslorna med en annan kille, men det går inte vidare med honom. Och nu han tänker, att jag kommer direkt till honom. Jag skrev att jag behöver lite tid för det. Jag vet inte, om vi ska ses imorgon eller inte. Kanske ingen ide att ses då. Om han vill mig , att ha sex direkt. Jag orkar inte mer med honom. Ska kolla om det kommer nån på tv, annnars ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0