17.maj

Idag fick jobba en timme extra, känns bättre. Jag behöver nu jobba så mycket bara kan. Jag behöver pengar, och nu känns att jobbar alla dagarna som har anmält. Bara att få betala mina räkningar. Nu började kolla på nätet sängar. Och jag tänker köpa ny sängen, och köper en bra sängen, ska köpa kontinentalsängen. Det kostar en hel del, men köper, när har fått skattpengarna. Vill samt betala av mina krediter, det är dyr för mig, hög ränta. Vill inte mer ta sms lån, men är tvungen att ta igen nu. Kanske, eller bara lämnar igen hyra. Denna månaden fick ingen inkasso, betalade två veckor senare nu. Tänkte ikväll att gå till stan , det är konsert , tänkte träffa denna kille, men han kan inte ikväll. Att nån annan gång, men börjar fundera om det är rätt att träffa honom igen. Han vill ju komma till mig, eller vill att jag ska till honom. Jag fattar inte varför han har så bråttom med det. Han vill ha sex på en gång. Jag vill ju hitta nån, jag saknar nån, men har inte hittat än nån. Men jag hoppas att snart kommer jag hitta nån .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0