1.maj

Min månad har börjat. J började redan gnälla. Hon vill leka med M idag, när jag r ute o springer. Men det är inte helt rätt, att börja pressa henne nu att leka med. Igår var vi majbrasa, J var inte helt nöjd, för att hon lovade gå annan brasa. Men det slutade bra. Hon är så himla jobbigt med mig. Blev arg igår på M också. Tidigare hade sagt honom, att har skola när åker, att lämnar henne kl. 10 tiden. Då sa han, ok. Och igår sa han, om jag kan lämna henne kl. 14 tiden. Igen han ändrade , jag blev så arg. Han vet inte ju, att slutat skolan, men tänkte att kan vara själv och packa, ta det lugnt bara. Men nu måste passa henne tills kl. 13. Jag börjar bli så trött med honom snart. Han bara tänker på sig själv. Nu kommer prata med honom, att han kan ta J sommar två veckor. Jag är säker, att han kommer hitta nånting, att inte ta henne. Eller ha säger, ok, och sen kommer han ändra sig. Jag vet honom. Jag hatar honom. Nu måste han lyssna på mig, jag har varit för snäll mot honom. Jag kommer jobba nu hela sommaren. Prata med A igår, hon sa, att vi kan planera på vinter en Thailands resa. Började tänka på det, jag vill åka dit ju. Nu ska spara pengar. Jag visste det, att T kommer gilla min kommentar, och det var sant. Han varit redan online. Men nu måste bara hålla bort honom. Jag måste. Det kommer inte bli lätt, men jag har inte val just nu. Idag måste gå träna, vet inte hur. Ska smsa M, om han kan komma stanna med J , en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0