20.maj

Jag vet inte mer vad ska göra med J. Hon har blivit riktig elak mot mig. Hon väntar sin sovsäcken. Trodde de skulle kommit förra vecka, men de kom inte. Nu idag sa henne, att det skulle komma idag, men fick ingen sms nu. Då måste det bara komma imorgon. Hon var arg när hämtade henne, och hemma hon skrev en lapp, som ville inte visa mig, men sen hon visade. Det stod" smyga i från Tiina för evigt"...jag blev så ledsen för det, pratade med henne, hon ville gå hemifrån, men stoppade henne. Jag börjar bli orolig med henne. Måste bara hålla henne mer, än gör nu. Hon är redan så jobbigt med mig, men jag är hennes mamma, ingen annan som kan ersätta mig... Jobbat idag, vaknade med alarm imorse. Nu är så trött, tror att kommer att sova snart med henne. Kommer nu att jobba även på torsdag, och hoppas att även på fredag. Måste jobba nu så mycket bara kan, att få in pengarna. Nu vill köpa sängen bara. Sen kan sova äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0