21.maj

Tiden går så snabbt, snart är maj månad över. Nu har funderat och kollat runt, och hittat nu sängen. Det är billigare att köpa lite större sängen, men bestämde att köpa 140 cm bredd sängen, och det kommer att kosta ca sju tusen nu. Jag behöver en säng att kunna sova ju. Det är inte så dyrt heller, men måste börja prioritera sakerna nu, vad behöver själv. Bättre att skaffa nånting lite dyrare, än nån billig. Och kommer att köpa utan lån, nu måste vänta tills skattepengarna kommer fram. Men måste betala hyra också nu snabbt. Igen blir det sent nu. Just nu kanske kommer att köpa när lönen kommer, om jag få så mera lön nu, än förra månaden. T skrev när han ska ha semester, och såklart han ska igen för en vecka till Kanarieöarna. Jag bara kan inte, han skriver nånting och sen jag bara kommenterar hela tiden. Jag bara kan inte vara honom, för att ibland han svarar på kommentarer, han svarar inte ju meddelanden mer. Det är lite jobbigt för mig, att jag kan inte än släppa honom. Jag vill ju fortfarande med honom, men det vill inte han. Samtidigt han kan ju bara ta bort mig på FB , men det gör han inte, och det vill inte jag heller göra. Om livet skulle vara lite lättare, att man har nån, saknar nån att ha, det har gått två år, när jag började dejta , har blivit kär i, och lämnat för sina ex, två gånger redan. Nu har slutat att dejta mer på nätet, jag har lärt mig där nu, att alla vill ha bara sex. Men tänker på det, att har hittat ju några nya killvänner istället. Och det är bättre än ingenting. Snart ska gå lägga mig, men ska fixa mina tånaglarna. Det blir varmt nu, och ska ha sommarskor nu på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0