22.maj

Så nu har M köpt till J ny cykel, jag betalar 1200 krona för det. Inte så farlig. Idag fick jobba nio timmar, och J r kvar hos sin pappa. Då kan ta det lugnare, har duschat , nu bara kollar på tv lite. Imorgon är jag ledig, och tänker gå till stranden , sola lite. Provade mina bikini, båda känns helt rätta för mig nu. Men måste vara försiktig på ryggen nu. Vad ska hitta med J i helgen, det vet jag inte. Tänkte gå till stranden, men sa att kanske träffar hennes vän. Men pratade igår med hennes mamma, men vet inte on hon ska jobba helgen nu. Snart kan jag beställa min sängen, nu måste bara vänta, när lön kommer, eller kommer skattpengar först. Hoppas att de kommer i början av juni redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0