24.maj

Jag vill bara gråta just nu. Jag bara kan inte glömma bort honom. Jag orkar inte, jag trodde att jag börjat komma över honom, men jag kan inte. Om livet skulle vara lättare, att man kan bara släppa allt, om om .... men det är så jobbigt, när man har fått känslorna med nån, att det går inte att glömma så lätt. Jag trodde inte, att det kan hända med mig. Det händer ofta, att jag tror på nån, att man har hittat nån, tills den andra erkänner, att man har nån annan, eller bara ljuger. Jag har varit med det så ofta, jag blir så lätt kär i nån....jag är rädd att träffa nån , jag är rädd att öppna mig till nån. Jag vill inte bara vara ensamma mer, vill hitta nån. Nu kommer sommar, och börjar vara i stranden, kollar runt där, men det är jobbigt, om jag ä med J, lättare att vara utan henne. Igår var ensamma i stranden, och såg några snygga killar ju, men det är inte lätt, att börja prata med nån, killar kan vara själv, att komma prata ju. Jag vill inte gå till krogen, och träffa nån där ju. Idag var vi i stranden, jag fick bli lite brunare, men smörjade in mig mycket nu. Imorgon vet inte än, vad ska göra nu. Orkar inte gå igen till stranden, kanske ska gå lite senare efter middagen. Vet inte än , om ska jobba på måndag. Om jag är ledig, då kan gå även på måndag till stranden nu. Det blir lite kallare nu nästa vecka igen. Och sen kommer ju nästa helg igen vara med M, då är ledig igen från J såklart. Snart kan jag beställa min sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0