25.maj

Jag har varit idag och röstat...det känns helt ok, att gjorde det nu. Jag kommer inte än över honom. Igår la bilder om min första bilen, och skrev att saknar det. Och T gillade min status. Han är inte helt glömt bort mig. Och jag har gjort nånting helt galet nu. Jag såg en vän till honom, han såg snygg ut, och jag skrev nu honom, att tror att jag har sett dig nånstans, men var. Men jag tror inte att han kommer att svara nånting till mig. Idag har tagit det lugnt, har oljat nya balkongstolarna, varit hemma mest, lite ute med J. Imorgon ska till stranden, för att fick ingen sms, att ska jobba imorgon. Nu är såklart lite besviken, för att vill jobba nu, måste ju få ihop mer pengar. Nu kommer skattpengarna, och bestämde nu att köper nya sängen, och betalar av lite krediter nu. Vill sluta att betala de dyra krediter, måste stoppa de. Jag har lån också, men det minskar nu. Snart är det ett lån betalat, med höga ränta såklart. Inga mer lån för mig. Bara börja ta det lugnare. Köper ingen, om har inte pengar. Det kommer bli en tufft period. För att vet inte än hur kommer se ut min höst, om jag kommer in till min kurs nu. Jag hoppas ju det, och nu tänker ta allt vad kan, att lämna denna skit hotell jobbet. På sommar kan jobba där nu, när börjar plugga på riktigt. Jag måste börja göra nåt annat nu. Kanske hittar nån annan utbildning, att börja. Vem vet. Tiden bara går, nu är j också lite större, och kommer snart att klara sig själv också. Jag vill ge bättre liv för henne, att inte räkna hela tiden pengar. Nu hon duchar, hon ville inte, men sen hon förstod att hon måste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0