26.maj

Äntligen har T svarat mig. Han skrev att han har inte glömt bort mig, samt att han måste tänka på sig själv att leva, skit i andra, att just nu tar han allt lugnt. Det var svar för mig, även att han är inte redo för nån seriöst med mig just nu. Svarade att han har helt rätt, skrev också att hoppas att vi är fortfarande vänner. Han gillade även min andra status igår. Han är inte glömt bort mig, och kommer inte göra det. Jag måste förstå honom nu. Han har jobb, som tar ganska mycket energi för honom. Det känns just nu lättnad, att vi är vänner. Andra kille svarade inte, och jag väntar inte det heller. Nu måste tänka på mig själv också. Skatte pengar kommer redan nästa vecka, hoppas jag. Och jag kommer att betala nu på en gång hyra, det är viktigaste. Och kan beställa redan nu sängen för att kan betala denna mot faktura. Det är 14 dagars, att betala, då väntar lite till. Jag kan köpa större sängen, det är billigare , men då kommer det ta mer plats, vet inte , börjar ju tänka på det också, kan spara ca tusen , vet inte. Nu har målat sista gång mina stolarna. Började fixa lite lunch, efter det tänkte gå mot stranden nu. Det kommer bli sol kvar idag, och tänker passa på nu. Och kanske ser nån snygga killar. Väntar nu bara sms från jobbet, att få jobba nu alla de dagar, som har anmält mig denna vecka. Måste få in pengar nu, att klara mig. Nästa vecka eller redan nu denna vecka tänkte beställa sängen, då kommer det redan nästa vecka. Igen ingen sms idag från jobb. Nu är det tre dagar mindre, att skulle kunna jobbat nu. Hoppas nu att kan jobba alla dagar utom torsdag nu. Och idag sa M, att han kan ta J före mamma en vecka. Då blir det två veckor utan henne. Det känns helt ok just nu. Men då kommer jag jobba såklart. Vill ju hitta på nåt, vara ute med nån, men har ju nästa inga vänner här. Eller kommer jag träffa nån snart nu. Om bara T skulle vilja träffa mig, men han kan inte träffa mig. Nu vet jag i alla fall, han erkände ju med sista meddelande, men han skrev inte direkt ju att, nej, det kommer inte funka med oss eller sånt. Men vi har kontakt, vi är vänner fortfarande. han har inte läst sista meddelande, men ser att han varit ju online under dagen. Han brukar alltid läsa mina meddelande direkt, men om han inte läser, då brukar han läsa, och sen skriva tillbaka. Men just nu väntar jag ingen svar av honom. Jag väntar ju svar av hans vän, men tror att hans vän har fru eller flickvän, han är inte intresserad av mig. Men han såg ut så snygg, och bor här i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0