27.maj

Igen är jag ledig Jag vill jobba, när få jag jobba igen. Orkar inte sitta hemma. Nu har beställt för mycket. Nya halsband, ny namnsmycke, och det blev två olika nu, kanske kommer att skicka tillbaka nu, vet inte. Och fick deal- klippning för 150 krona. Behöver klippa lite mig själv. Nästa onsdag ska gå nu, sen behöver J också klippa nu. Hon ska ta här i Tumba, att klippa. Jag har ingen aning hur kommer jobba nästa vecka. Om jag kommer jobba nu helgen, och på fredag, då kommer att ta ledig på måndag kanske. Det brukar vara mer jobb slut av vecka. Nu väntar bara sms, att jobba imorgon.... Måste börja städa balkongen nu här. Jag har nu två stolarna, kanske ska köpa mattor nu idag, om det finns kvar med bra pris. Nu ska läsa lite min boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0