28.maj

Igen sitter jag hemma. Men idag planerar att fixa, städa balkongen. Tänkte köpa lite blommor också hit nu. Tiden bara går, snart är maj slut. Jag fattar inget just nu, att jag kan inte jobba. Finns det inget jobb, det känns så konstigt, men det kommer mer nu i juni och juli, för att många som tar sin semester. Och jag få två veckor utan J, det känns bra, men då kommer jag ju jobba. Igår läste att det var mord i Uppsala, nära T hem. Skickade meddelande om det, trodde inte att han kommer svara nu, men det gjorde han. Alltid är jag glad när han svarar mig nu. Vi kommer inte att träffas nu närmaste tiden, det är lite tråkigt, men om det kommer att hända, att jag kommer in till universitet, då kan vi ses kanske. Jag måste acceptera det, att han är inte redo för nån förhållande med mig eller nån annan. Men jag är glad, att vi kan vara vänner. Han har inte glömt bort mig heller, det är bra att veta. Nu blir det lite mindre pengar i juni, och räknar nu vad ska betala, ville betala av mina krediter, men nu kollar vad är dyraste, har ju ett lån, som är kvar ca 1500, kanske kan betala det först. Andra är inte så farliga, vill bli fri med mina krediterna nu, och inte ta mer lån. Jag betalar i månaden ca två tusen för krediter och lån, det är för mycket. Nu ska börja städa balkongen, det blåser ute, men det är bättre att fixa det innan solen flyttar hitåt. Hemma sitter vid data, chattat med en estnisk tjejkompis, prata om killar. Hon också varit de dejtingsidorna, att de är roligt att vara där. Men tycker inte de själv. Det kostar, om man vill hitta nån, men tycker att de spelar inte roll, om man betalar eller inte. Samma skit överallt. Jag vill inte mer träffa nån på nätet. Jag litar inte just nu nån mer. Jag vill ju hitta nån, men just nu bara vill inte börja dejta mer på nätet, nu är det slut. Nu vill bara hitta nån, kanske på gatan, eller på bar. Men tror inte på de, som är i baren. Måste börja gå ut, men vill inte gå ensamma. Men tjejkompis A sagt att nån gång vi ska gå ut, ta ett glas ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0