29.maj

Han gillade min status, igen...han glömmer inte mig. Jag skrev bara, att jag ska ha lilla semester, att äntligen har tid för sig själv. Nu han vet, när jag är utan J.... J vaknade klockan 8 tiden, och nu kom hon igen- kan jag ringa till hennes kompis mamma, och fråga om hon vill vara med henne. Jag sa, att måste ladda mobilen. Jag orkar inte mer lyssna, hela tiden redan. Hon sa, att hon kan sova hos henne, men hennes mamma har inte sagt inget. Jag undviker lite de redan, jag känner själv, av henne, att hon är falsk...jag förstår, att J vill leka med henne, men vi hade redan tidigare pratat att vi ska till bio, men nu...jag är osäker om vi ska gå dit. Tänkte gå sen till Ikea sen, köpa lite grejerna hemma. Jag är helt slut med henne, hon förstår inte vad jag säger, hon åker inne med sina rullskriskor , sa, att hon ska inte åka inne, men hon fattar inte. Och jag är hela tiden snäll, men nu måste sluta att vara för snäll med henne. Hon måste också lära sig, att vara snäll. Bara väntar, när hon ska till pappa nu imorgon. Ska lämna henne tidigt imorgon. Jag ska jobba på lördag, tror inte imorgon eller på söndag. Nu vill bara gråta, bråk med henne IGEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0