2.maj

Jag mår lite bättre idag efter igår. För att är lite smågalen ju. Jag skickade igen FB meddelande honom nu. Bar frågade först hur hans semester var, och sen skrev att han ser ut yngre, när han är nyrakat. Jag var ju helt säker, att han kommer inte svara. Men han svarade, då fick lite mer att chatta. Det är lugnt just nu för mig, att han svarade. Han bryr om mig. Skrev att han är verkligen glad för mins skull att jag åker nu, och sen grattade mig i förväg också. Nu är det bara att hålla bara vänskap linje. Det 'är just nu bara den väg, om jag vill ha kontakt med honom. Han gillade igen min kommenar också. Han ser mig i alla fall. Nu ska börja städa hemma, sen har tvätten, och samtidigt måste börja packa också nu. Är nydushat. Och sen lämnar J till M. Nu har lämnat J, och är ensamma, började packa redan, och just nu ser det ut, att måste ta stora handbaggage med. Vet inte än, men ska få se. Måste fixa allt, sen kan se ju. Vill inte ta , men lättare kommer det vara kanske. Äntligen är det dags, att åka. Jag är så glad. Och att T är glad för min skull, att jag åker. Mamma hade skickat pengar också, nu betalade av ett lån, och har kvar en lån, som betalar direkt när lön kommer. Känns ok , men måste ju tänka, att inte shoppa för mycket nu, har ju lista, och tänker ta det som det står där nu. Om två timmar ca ska gå hemifrån. Måste äta innan, diska, fixa tvätten. Och packa , det är jobbigt just nu. Ska fixa nu först kläderna, vilka ka ha nu, och packa , men inte för mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0