30.maj

Jag ska jobba nu i helgen. Känns bra, att komma bort från hem. Är så trött att vara hemma. Igår hade vi kul dag med J. Snart ska lämna henne till pappa. Började tänka nu, att varför frågade att vilken tid kan lämna henne, och han sa , att kl. 15. När vi pratade om det, var meningen att hon skulle vara hela dag hos honom, kom på det nu idag. Måste sluta att vara så snäll. Men nu istället säger , att på torsdag ska han hämta, och hon ska sova hos honom nu. Jag bryr inte om det .Måste ta lite allvar med honom. Idag sydde redan nya kuddfodraler, ska städa hemma, sen börja tvätta lite, sen lämnar J, och då är jag alldeles själv, hela helgen.....Men kommer ju stanna hemma, ingen dejt mer, bara tid för sig själv. Nästa vecka blir mer, än denna vecka. På onsdag ska till sköterska, som ska ta bort stygnen , och sen ska gå klippa mig. Och såklart hoppas jag, att jag få skattpengar, och ska beställa min sängen. Hittade mer bra deal, billigare, men då måste man bära in själv... kan spara ca två tusen då, hur ska klara det... Jag är hemma nu, ensamma. Lämnade J till M. Jag pratade med honom, om han kan hjälpa mig att bära in sängen. Han sa, att ok om det behövs. Nu tänkte beställa själv billigare nu, då kan spara ca 1500 krona, då kan köpa kanske en skärmen istället, att dela rummet lite..Så nu är ensamma, och det regnar ute. Kommer ju jobba nu helgen, ingen dejt kommer det bli. Jag kan inte träffa denna kille, som ville ses nu. Han är inte för mig. Har börjar fundera, om ska öppna konto på MP. En tjejkompis hittade en kille där, och tyckte att det sida helt ok, men det kostar. Nu tänkte prova igen, vem vet. Men att betala nu, mnja, ska kolla det nu, kanske. Killar kan kontakta mig bara... Ja, ja nu öppnade konto, och redan fått meddelande, men kan inte svara ju till alla. Redan en kille, som blev nyfiken . Och jag ska kanske träffa nästa vecka en kille. Vi fick kontakt redan förra året eller tidigare redan, nu har kontakt bara på FB. Vi träffades aldrig. Han är kvar på MP. och nu frågade honom hur går de t med dejtande, han sa sådär. Och frågade vad hände med denna tjej, som han träffade, han sa att han hade inte tid för henne, som hon behövde. Och sen bara skrev, är han tillgänglig för mig, om an vill ses. Och han svarade "ja", att vi kan höras efter helg, att han måste jobba nu i helgen. Jag trodde inte, att han vill ses, men ser ut att han vill ses, men vågat inte fråga själv. Men vill inte nu börja hoppas för mycket , at vi kommer att ses. Han varit redan tidigare, också att kanse, men det blev aldrig så. Ja, jag kan träffa honom, ta en drink eller bara ses , inget mer ju. Jag tror inte , att det skulle bli nåt nu mellan oss. Men man vet inte aldrig. Men för mig funkar det, att kan träffa honom bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0