31.maj

Igen har en månad gått. Jag tänker på T, jag kan inte glömma bort honom. Vill träffa honom, men det går inte. Vi kommer inte ses, inte nu. Nu börjar tänka ju mer på honom, som ska träffa nästa vecka, men jag få inte tänka för mycket för honom. Men igår, när jag frågade honom, om han vill ses. Varför han sa, att vi kan ses nån dag, det måste betyda, att han vill ju ses. Vet inte hur det kommer bli. Jag kommer ihåg allt, när vi chattade i början, nästan varje dag under tre månaders tid. Men då träffades vi inte, då var det inte dags. Men han vill ses, det trodde jag inte. Jag var helt säker, att han träffat nån annan, men kanske det går inte så bra, och han tänkte att han kan träffa mig nu. Jag är lite rädd nu, att träffa honom eller nån annan just nu. Jag är rädd, att kommer bli besviken som alltid händer med mig. Kanske det börjar nånting att växa, kanske blir det bara vänskap. Men nu när vi kommer ses, då är vi bara vänner. Allt kan hända såklart. Jag var så mycket intresserad av honom i början, och jag var ledsen, när han berättade, att han hade hittat en annan tjej ju.Jag måste gå vidare nu, utan T. Måste bara komma bort honom, glömma honom, men det är jobbigt. Vi har haft nånting, vi varit så nära till varandra, denna känsla....men livet måste vända nu. Det hoppas jag , att det blir bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0