6.maj

Äntligen hemma, är trött. Resan gick ganska ok. Blev inte helt nöjd med min fest. Skulle vilja dricka ju min vodka, och sen gå ut. Vi var ute, men S var lite tråkigt, att hon ville gå hem, fick huvudvärk. Jag ville stanna, men vad kan man göra. Drack inte min vodka inte alls nu. Därför blev lite besviken nu, men vad ska man göra för det nu. Fick köpa ganska mycket till mig själv nu. Vill gå tillbaka. Jag önskade ju mest, att ha roligt och ha kul, hade det, men mest önskade att hitta nån, men det blev inte så. Kontaktade denna London kille, skulle träffat honom, men han bara jobbade. Men han svarade mig. Och nu han ska åka till Turkiet, och vet inte när han ska hem. Det är ingen ide att vänta på honom. Jag ville träffa honom, träffa att veta, vem jag blev kär i , nästan. I lördags chatta lite med T, han skulle köpt ny bilen, men det var inte bra med bilen. Och det var allt. Han gillade, när jag var checkat in på Arlanda. La upp nya bilderna, tänkte att han såg, och gillade nån, men nej, kanske han inte kollat inte alls. Glömma honom nu också, men kan inte. Imorgon ska jobba och vet inte min koden nu, vet inte vad ska göra. Känns ok, att jobba nu, när kan själv jobba. Men imorgon måste också springa lite, men bara 20 min, och sen på fredag har jag min tävling nu. Och ska till läkare på fredag, kolla upp mina prickar. Jag bara hoppas, att jag har inte denna C...jag är rädd för det nu. Nu känner inte alls ok, efter resa, jag ville ju hitta nån, men hittade inget just nu. Vill inte vara mer ensamma. Vill hitta nu nån, men har bara några killkompisar kvar. Men tänker ju på honom, han var ute med en tjejkompis, och de hade kul tillsammans, jag vet inte om de var tillsammans nu natten också eller inte. Men tänker samtidigt, varför vill han inte att festa med mig. Snart vill sova, men det kommer eurovision, och vill kolla. På lördag är det finalen. Nästa helg är ledig, vill gå ut, vill träffa honom helst, men vet inte om han vill. Vill inte fråga honom det mer, jag har frågat så många gånger, och han svarar inte ju sista tiden nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0