7.maj

Jag mår igen dåligt. Just nu saknar nån, att ha nära mig, att få kramas och pussa, om man bara kan ha nån. Börjar sakna min London kille. Frågade honom, om han ska tillbaka till London, och han svarade, att han vet inte . Jag skrev att jag hoppas att en dag kommer vi att ses, hoppas att han kommer tillbaka. Jag vill träffa honom, vill veta, vem han är. Det finns en konstig känsla, att kunna träffa honom. Jag vet inte, vad är det nu. Men vet inte, om han svarar mer nån. Skickade också nu några nya bilderna. Jag vill prata med honom. Han ska åka nu på fredag redan bort, då kommer inte att ha nån kontakt mer med honom. Varför kan inte bara lämna honom, och gå vidare. Just nu vill bara kunna träffa honom. Snart , när J somnat, ska ut och springa nu, för att orkade inte imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0